Eirik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Updates er alltid fint. Dette ser bra ut. Skal følge med på Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Svaret på det spørsmålet burde vel si seg selv... Hint: Endret 20. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Jammen det høres bra ut Må bare gjøre meg ferdig med et alarmsystem jeg driver å lager (mye lodding, mekking av kretskort osv). Update kommer iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jammen det høres bra ut Må bare gjøre meg ferdig med et alarmsystem jeg driver å lager (mye lodding, mekking av kretskort osv). Update kommer iløpet av kvelden Kommer det i updaten? (Jeg vil se bilder! ) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Jammen det høres bra ut Må bare gjøre meg ferdig med et alarmsystem jeg driver å lager (mye lodding, mekking av kretskort osv). Update kommer iløpet av kvelden Kommer det i updaten? (Jeg vil se bilder! ) Kan slenge med et par bilder av det og Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Da var updaten ute Hva syntes dere ? Det er ble ikke store updaten, men bedre enn ikke noe Link !! @2B'1: Se spoilern Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Takk igjen! Jeg har fundert på å lage et lignende alarmsystem selv, men jeg er ikke helt sikker på hvordan. Kan du legge ut kobligsskjema og linker til de komponentene du bruker, så jeg får et inntrykk av hvordan det helle lar seg gjøre, og finner ut litt bedre hvordan jeg skal gjøre det selv? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Det kan jeg sikkert fikkse.. Skal si ifra så fort jeg har fått lagd det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Det kan jeg sikkert fikkse.. Skal si ifra så fort jeg har fått lagd det Takk! EDIT: Jeg føler at jeg spamer denne tråden med takkemeldinger atm Det er ikke med vilje, det ligger i min natur Endret 20. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Det kan jeg sikkert fikkse.. Skal si ifra så fort jeg har fått lagd det Takk! EDIT: Jeg føler at jeg spamer denne tråden med takkemeldinger atm Det er ikke med vilje, det ligger i min natur haha det er helt greit Det hjelper til med å holde liv i denne tråden Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Stilig prosjekt Sånn som du gjorde med viftegrillene til PSU'en måtte jeg også gjøre. Men siden den er opp ned syntes det ikke Lykke til vidre Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Stilig prosjekt Sånn som du gjorde med viftegrillene til PSU'en måtte jeg også gjøre. Men siden den er opp ned syntes det ikke Lykke til vidre Takker Godt å se at du er innom tråden også Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Stilig prosjekt Sånn som du gjorde med viftegrillene til PSU'en måtte jeg også gjøre. Men siden den er opp ned syntes det ikke Lykke til vidre Takker Godt å se at du er innom tråden også Jajaja jeg sjekker Arbeidslogg kategorien hver dag jeg Syns det er så spennede å følge med på arbeidsloggene til folk. Vurdere faktisk selv å starte en. Har litt lyst på 3x120mm vifter i toppen av kassa mi, men er litt usikker på om jeg tørr å borre :S Og hvor får jeg tak i radiator grill? Må jeg bestille fra USA? Har hørt noe rykter om dyr frakt og toll Endret 20. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Trur du får tak i det meste du trenger på feks microplex.no Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Har planer for en liten modifikasjon på kabinettet ! Mulig jeg begynner på det i dag. Noen som kan tenke seg hva det går ut på ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tja, si det. Kanskje gjøre den LAN venlig? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 hehe.. det var litt langt unna Skal prøve å modifisere DVD enheten slik at den står i stil med kabinettet Blir spennende å se hvordan det går. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Har desverre ikke hatt tid til noe "DVD-modding" denne helgen, er bare på jobb, jobb og mere jobb.. Men skal se hva jeg får til tidlig neste uke Høres det greit ut ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei, det gjør det ikke. Sett deg ned å modifiser den DVD-enheten nuh! *pekefinger* Det må vel gå greit, siden ingen her kan gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå