MysticoN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei hei, som topic sier, noen som vet om et godt tower defence spill? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Flash Element TD 2 er win. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Warcraft III: Reign of Chaos + Warcraft III: The Frozen Throne (Ekspansjonspakke). Tower defence-sjangeren startet vel så og si i Starcraft, og tok av i Warcraft III. Anbefaler alle tower defence-tilhengere å kjøpe Warcraft III + ekspansjonen. Det koster nesten ingenting idag, og det finnes et gigantisk antall tower defence-maps til Warcraft III på internett. Det hostes også en del tower defence maps på Battle.net (flerspiller-løsningen i Warcraft III). Dog, mange tower defence-maps er beregnet for flere spillere. Men det finnes en hel del som kan spilles i single-player. Det skal og sies at tower defence-mapsene i Warcraft III pleier å være langt mer avanserte/omfattende enn disse flash-variantene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Enig med Snorre. Disse flash-TD-ene er bare tull i forhold til WC3. EDIT: Snorre, hvor får du WC3 til best pris? Endret 16. januar 2010 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Blizzard Store (Link) selger Warcraft III + ekspansjonen til 25 euro. Tror ikke du får det mye billigere enn det. Usikker på hvor mye frakten kommer på. Ellers pleier Spaceworld å ha 3 spill for 300-tilbud på utvalgte spill (inkludert mange av Blizzards klassikere). Eventuelt kan du kjøpe Warcraft III Battle Chest fra us-versjonen av Blizzard Store til 40 dollar: http://us.blizzard.com/store/details.xml?id=110000050 Skal nevnes at det finnes en hel haug forskjellige typer custom games (maps/baner til Warcraft III med spesielt gameplay), deriblant tower defence, tree tag (en slags gjemsel-lek), footmen frenzy (fire * fire lag mot hverandre, om å gjøre å ødelegge fiendenes borger) etc. Min favoritt er Hero Line Wars. Endret 16. januar 2010 av Snorre Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 takke for svar, men vist jeg ikke husker feil er de fleste TD maps fler spiller. Jeg trenger noe jeg kan spille alene Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det finnes en hel del TD spill på WC3 som er singleplayer. Husker ihvertfall at jeg spilte en del. Men du finner nok de meste populære flash TD spillene ved å søke på google. Om ikke annet kan du prøve Defence Grid: The Awakeing. Tror det var det det het. Et eget TD spill. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Om ikke annet kan du prøve Defence Grid: The Awakeing. Tror det var det det het. Et eget TD spill. Testet og spillt gjennon det slike spill jeg er på jakt etter, kan no ikke bare være et TD spill der ute, noen må no ha melket denne sjangeren Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du har rett i det. Flash har i grunn melket den værst, med så mange ubrukelig TD spill der ute. Men WC3 har også VELDIG mange TD maps. Er bare å lete i grunn Men utover Defence Grid og et South Park TD spill har jeg ikke sett andre spill som kun går ut på TD. I hvertfall ingen gode noen som jeg husker å ha spilt. Og jeg er i grunn utrolig fan av TD sjangeren! Har vel nesten spilt alle de gode flash TD spilla, og vært innom det meste av TD maps til WC3 XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå