Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta truer med å ta sitt eget liv?

Gjest Kjipt

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg nå? Fått flere meldinger at hun ikke orker å leve lengre.

Alt er min skyld forde jeg ikke ville være sammen med henne lengre?

Siste meldingen stod det adjø på, nå får jeg ikke svar?

Vet ikke om jeg skal begjyne å grine eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår godt at hun står for egne valg, men er jeg som har trigget denne depresjonen hun har. Herre min, nå sier hun at hun gjør seg klar!

At jeg ikke har hørt på hun?

Bør jeg ringe politiet? Vet ikke hvor hun er, liv redd for å sette i gang noe hvis hun det bare er tull :(

Lenke til kommentar
Forstår godt at hun står for egne valg, men er jeg som har trigget denne depresjonen hun har. Herre min, nå sier hun at hun gjør seg klar!

At jeg ikke har hørt på hun?

Bør jeg ringe politiet? Vet ikke hvor hun er, liv redd for å sette i gang noe hvis hun det bare er tull :(

Om du ikke får tak i foreldrene, så ja. Jeg hadde ringt politiet, hadde fortalt at hun truet med selvmord, sa adjø, og nå får du ikke tak i henne.

Selvmord trussler bør mann ALLTID ta seriøst. Ikke sitt der og sløs vekk mer tid!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*

Ringt foreldra, skulle sjekke. Få flate jeg skjelver og er livredd! Vanskeligste jeg noe sinne har sakt i en telefon.

Føler at det er min feil også. . Herre min! Er så nervøs nå!

Lenke til kommentar
Ringt foreldra, skulle sjekke. Få flate jeg skjelver og er livredd! Vanskeligste jeg noe sinne har sakt i en telefon.

Din feil er det ikke, du hadde følt deg verre om du ikke ringte.

Du bør ringe igjen for å forhøre deg hvordan tingene er, hvis ikke de ba deg vente på telefonen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Da får hun det som hun vil. Hun ønsker at du skal føle deg jævlig og leve i anger fordi du ikke hindret henne. Selvmord er ikke så uvanlig, det er flere som tar sitt eget liv enn det er mennesker som dør i trafikken i Norge. Har hun noen psykiske lidelser du vet om?

Lenke til kommentar

Vanligvis bare bullshit når jenter truer med selvmord. En som virkelig er "modig" nok til å klare å ta sitt eget liv, ville aldri trua med det. Jeg har aldri hørt om noen som har tatt selvmord og varslet noen i forveien om det. Bare et forsøk på å få oppmerksomheten din og prøve å få deg tilbake, og når hun sier "hade for alltid" eller noe sånt bullshit, så er det vanligvis bare for å få deg til å ringe/sende mange meldinger.

Lenke til kommentar
Hva gjør jeg nå? Fått flere meldinger at hun ikke orker å leve lengre.

Alt er min skyld forde jeg ikke ville være sammen med henne lengre?

Siste meldingen stod det adjø på, nå får jeg ikke svar?

Patetisk når folk gjør dette. Føler du det er reelt ringer du politi, hvis ikke så gir du bare faen. Du styrer ditt eget liv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...