Gjest Kjipt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva gjør jeg nå? Fått flere meldinger at hun ikke orker å leve lengre. Alt er min skyld forde jeg ikke ville være sammen med henne lengre? Siste meldingen stod det adjø på, nå får jeg ikke svar? Vet ikke om jeg skal begjyne å grine eller hva? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ganske normalt å få slike meldinger fra jenter som vil ha deg tilbake.. Det er som regel bare tull og tøys. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Din skyld? Du kan ikke ta fra noen muligheten til å ta ansvar for seg selv. Hvis du vet hvor hun er, kan du jo ringe politiet. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Bare tull, ta det helt med ro!! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) *snip Glemte lese en viktig linje. Hun vil nok bare ha deg tilbake *Men hvis du føler det er reelt, kan du jo ringe politiet og forklare situasjonen. Endret 16. januar 2010 av cozmos Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Man kan ikke alltid vite om det er tull eller ikke ! Hvertfall ikke ta det som noen selvfølge , mange som kan være ustabile nok til å gjennomføre et selvmord Lenke til kommentar
Gjest Kjipt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Forstår godt at hun står for egne valg, men er jeg som har trigget denne depresjonen hun har. Herre min, nå sier hun at hun gjør seg klar! At jeg ikke har hørt på hun? Bør jeg ringe politiet? Vet ikke hvor hun er, liv redd for å sette i gang noe hvis hun det bare er tull Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Uansett hva hun velger å gjøre er det fullt og helt hennes ansvar, ikke ditt. Hvis du har grunn til å tro at det er alvor, ringer du politiet. Du vil ikke bli straffet for det. Endret 16. januar 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Forstår godt at hun står for egne valg, men er jeg som har trigget denne depresjonen hun har. Herre min, nå sier hun at hun gjør seg klar! At jeg ikke har hørt på hun? Bør jeg ringe politiet? Vet ikke hvor hun er, liv redd for å sette i gang noe hvis hun det bare er tull Om du ikke får tak i foreldrene, så ja. Jeg hadde ringt politiet, hadde fortalt at hun truet med selvmord, sa adjø, og nå får du ikke tak i henne. Selvmord trussler bør mann ALLTID ta seriøst. Ikke sitt der og sløs vekk mer tid! Endret 16. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ring snuten. Du gjør det mest ansvarlig og modne hvis du ringer. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ringt foreldra, skulle sjekke. Få flate jeg skjelver og er livredd! Vanskeligste jeg noe sinne har sakt i en telefon. Føler at det er min feil også. . Herre min! Er så nervøs nå! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ringt foreldra, skulle sjekke. Få flate jeg skjelver og er livredd! Vanskeligste jeg noe sinne har sakt i en telefon. Hun var ikke hjemme? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Får håpe det er tull fra hennes side. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Ringt foreldra, skulle sjekke. Få flate jeg skjelver og er livredd! Vanskeligste jeg noe sinne har sakt i en telefon. Føler at det er min feil også. . Herre min! Er så nervøs nå! Din feil er det ikke, du hadde følt deg verre om du ikke ringte. Du bør ringe igjen for å forhøre deg hvordan tingene er, hvis ikke de ba deg vente på telefonen. Endret 16. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ringt foreldra, skulle sjekke. Få flate jeg skjelver og er livredd! Vanskeligste jeg noe sinne har sakt i en telefon. Føler at det er min feil også. . Herre min! Er så nervøs nå! Da får hun det som hun vil. Hun ønsker at du skal føle deg jævlig og leve i anger fordi du ikke hindret henne. Selvmord er ikke så uvanlig, det er flere som tar sitt eget liv enn det er mennesker som dør i trafikken i Norge. Har hun noen psykiske lidelser du vet om? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har det skjedd noe siden sist? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vanligvis bare bullshit når jenter truer med selvmord. En som virkelig er "modig" nok til å klare å ta sitt eget liv, ville aldri trua med det. Jeg har aldri hørt om noen som har tatt selvmord og varslet noen i forveien om det. Bare et forsøk på å få oppmerksomheten din og prøve å få deg tilbake, og når hun sier "hade for alltid" eller noe sånt bullshit, så er det vanligvis bare for å få deg til å ringe/sende mange meldinger. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hva gjør jeg nå? Fått flere meldinger at hun ikke orker å leve lengre. Alt er min skyld forde jeg ikke ville være sammen med henne lengre? Siste meldingen stod det adjø på, nå får jeg ikke svar? Patetisk når folk gjør dette. Føler du det er reelt ringer du politi, hvis ikke så gir du bare faen. Du styrer ditt eget liv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå