JKJK Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Idun hotdogdressing <<--- HVOR får jeg kjøpt denne!!?? hvilken butikk-kjede?! den er så sabla god! *må ha det, bare må ha det* Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 riktig, men jeg kan jo ikke begynne å stjele dressing fra statoil heller da! det må jo være det flaueste å få på rullebladet! men seriøst! .... jeg MÅ ha det! Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hehe, Den får du kjøp på...hums...Hva heter det da...Sparkjøp i tr.heim tror jeg. husker ikke navne, i allefullefall en sån stor billi lagerhusa vare type Center Den er dønn go, har altid en i skape Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Sende brev til Idun og be om ukentlige forsyninger. Si at du måååå ha hotdogdressing i kroppen daglig eller så dauer du Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kan nesten vedde for at smartclub har det.. De har alt! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 jah.. men noe som f.eks rimi, rema, coop-butikker, bunnpris hadde vært å foretrekke. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 bare for å vekke liv i en eldgammel tråd vil jeg herved informere: "Shell på nordsia" - Steinkjer selger hotdogdressingen! Lenge leve hotdog dressing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå