Ghostrider Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg var med i tidlig og sen beta-testing av Eve Online, men synes det var altfor ustabilt og alt for mange bugs. Enkelte av de som spilte hadde også beta-testet AO og mente at det var bra i forhold (!). Er det noen som har testet det ferdige produktet? Er det verdt å spille? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 GameSpot likte det i hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Enkelte av de som spilte hadde også beta-testet AO og mente at det var bra i forhold (!). !!! Å ha betatestet AO må ha vært en gruusom opplevelse! Spillte det selv fra releasedato + et halvt år. Første månedene var jo helt gærnt. Har hørt at Eve rett og slett er for kjedelig av mange her på forumet. Lenke til kommentar
Waven Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg hørte på et annet forum at noen kalte eve et glorifisert chatte program.. med andre ord: kjedelig.. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg var med å betatestet en stund og min mening er: Spillet er kun for entusiaster, jeg satt i to timer "mine'a" (gruvearbeid, finner ikke noe godt ord) i et asteroidebelte. Etter det gadd jeg ikke mer. Jeg brukte lang tid bare for å fly til en jeg møtte på chatten. Jeg synes det er for lite action og du må uansett sitte i lang tid for å få gjort noe. Jeg har isdn så det kom ikke på tale. Det er vel etter smak og behag antar jeg. Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 er man bare ute i verdensrommet eller kan man være på planetane og?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå