Gjest fotballhomon Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei, Jeg er en gutt på 14 år som spiller fotball. Jeg har møtt en fantastisk jente som jeg ikke kjenner så godt. Jeg har lenge visst hvem hun er, men riktig nok aldri snakket noe særlig med hun, kanskje 3-4 ganger. Dette var på fritid sammen med andre venner. Dette er da en stund siden, kanskje i slutten av sommer ferien tenker jeg. Sist vi var sammen var det flott samtalen fløyt egentlig ganske godt. ( dette var da sammen med en venninne av hun, som også [var] kjæresten til broren min ), vi var veldig mange, men vi skilte lag på grunn av noe, husker ikke helt hva. Det jeg husker var ihvertfall at de andre ville at jeg skulle bli med dem, mens hun og kjæresten til broren min ville jeg skulle bli hos dem. Jeg valgte da og bli hos dem da, så da fløyt det egentlig ganske godt som jeg nevnte tidligere. Senere samme dag kommer broren min bort til meg å sier at hun liker meg, dette hadde da blitt sagt over msn. Og etter det har vi så vidt sett hverandre, helt til i dag. Vi møttes i kirken... ehh, ja. Høres kanskje litt rart ut. Det er nemlig konfirmant tid nå, så vi som har kirkelig konfirmasjon er i kirken sammen, dette har pågat hele helgen og vil pågå ut helgen. Pluss flere ganger, tror man skal være på 8 * gudstjenester til sammen. Vi er ca 200stk inni kirken, så det er ganske så fullt. Uansett, Når jeg møtte hun i dag var egentlig helt tilfeldig. Jeg så hun i går, jeg mener at hun smilte til meg, jeg viste ingen måte av respons. Så når jeg så hun i dag gikk jeg bort. ( hun sto da med venner og venninner ) Heei! *navnet huns* Når hun ser meg virker det som om hun har ventet på det eller noe lignende, for med en gang skal gi klem å ordne å styre. Det er helt fint det altså, men det som er, er at jeg har aldri klemt hun før ( dette er ikke et høymål for meg, så viss du hadde tenkt å disse meg på noen som helst måte. Dropp det. ) ¨Lenge siden sist.¨ sier jeg. Ja, det var vell den gangen..... ( fryser i 2-3 sek ) på 7ven? ¨Jaa! Det var da ja . Jeg rekker ikke si noe mer før en venn av meg, som også er venn av hun avbryter meg. ( han var da til stede når vi sist var sammen) Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å funke!? Jeg vil ikke påstå at jeg er direkte stygg... Fordi de fleste jentene jeg kjenner kaller meg for kjekken eller lignende.. De sier også at jeg er kjekke i de fleste tilfeller, virker som flere liker meg eller lignende. Men det er jo hun jeg vil ha!!! Hva gjør jeg? MvH Desperat 14 år gutt.... Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skal ikke påstå at jeg har knekt Da Vinci-koden når det gjelder damer, men hvis det går et par måneder mellom hver gang du snakker med henne, kommer du vel ingen vei. Vis litt mer interesse, bli litt bedre kjent med henne. For alt du vet er det ikke sikkert du er like interessert hvis du blir ordentlig kjent med henne, men om du fortsatt er det, spør om hun har lyst å finne på noe? Legg henne til på msn eller facebook om du er litt nervøs for å starte småpraten ansikt til ansikt. Hvis dere deler noe av de samme interessene, er det vel bare å prøve seg? Vet dette kan være lettere sagt enn gjort, men som alle vet så er det desverre slik at den som intet våger, intet vinner. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skal ikke påstå at jeg har knekt Da Vinci-koden når det gjelder damer, men hvis det går et par måneder mellom hver gang du snakker med henne, kommer du vel ingen vei. Vis litt mer interesse, bli litt bedre kjent med henne. For alt du vet er det ikke sikkert du er like interessert hvis du blir ordentlig kjent med henne, men om du fortsatt er det, spør om hun har lyst å finne på noe? Legg henne til på msn eller facebook om du er litt nervøs for å starte småpraten ansikt til ansikt. Hvis dere deler noe av de samme interessene, er det vel bare å prøve seg? Vet dette kan være lettere sagt enn gjort, men som alle vet så er det desverre slik at den som intet våger, intet vinner. Ja, det har jeg gjort. Men er ikke sikker på hvordan å starte det.. Hva skal jeg snakke om? Hvordan skal jeg gjøre det? Hvor ofte? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det må du vel se litt an selv. Snakk om alt og ingenting? Prøv å grav litt i musikksmaken/filmsmaken hennes. Personlig er musikksmak noe veldig viktig for min del, faktisk. That said, så betyr ikke det at om du hører på death metal, og hun på trance, at ting ikke skal funke. Men du skjønner sikkert hva jeg mener, prøv å finn ut litt om interessene hennes Se om hun virker entusiastisk når dere prater sammen, hvis hun gjør det, kan du sikkert skrive til henne i ny og ned. Men ikke spam henne ned hver time, om du får det til kan du også spille litt hard to get, det tror jeg funker på de fleste jenter. Bare du plutselig ikke blir for hard to get, da Endret 16. januar 2010 av pokerfjes Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hmm, høres fint ut. Jeg skal prøve det ut så fort jeg får mulighet, men det kan bli litt vanskelig og få det ut av hun, uten å virke helt loka lism. Det kan ikke foregå sånn som at jeg spørr rett ut : Hvordan musikk liker du? Det blir for dumt, jeg er fjortizz deluxe lism Får se hvordan det går da vettu, så poster jeg noe mer litt senere! Takk for alt, så langt! Lenke til kommentar
BlondeGirlNeedsHelp Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Må bare le litt.. At du er fjortiss er hvertfall lett å merke.. Men uansett, hva er vitsen med å være så sykt desperat.. Du har jo hele livet forann deg til å få alle damene du vil ha. Fordi du er så kjekk.. Men et godt tips er å være avslappet, ta livet med ro, ver positiv, prøv å omgå hennes venner - da blir det sikkert mer naturlig for deg å ta kontakt med henne igjen og igjen. Lykke til med fjortissromansen.. Hilsen jente 18 år som får de fleste snasne gutter Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Om hun starter å styre med klemmer osv så er det bare å chille. DU har kommet langt på vei da, og du trenger sansynligvis ikke å tenke "hvordan få hun til å like meg"... Om hun vil gi deg en klem så liker hun deg allerede. Bare kjør på, og om du blir stående med armene i rundt henne og lure på om du skal gå inn for kysset: DO IT!! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Liten oppadatering. Etter kirken på forrige søndag snakket vi ikke, vet ikke hvorfor, men sa ikke hei engang. Uansett Så har uka gått, ikke sett noe av hun Så ser jeg at hun har skype ( et program hvor man snakker med hverandre online, de fleste bruker det hvor jeg bor ) Så jeg addet hun for noen dager siden, husker ikke når.. Så er jeg på do eller lignende å når jeg kommer tilbake ser jeg hun har ringt. Vet ikke om dette betyr noe i det hele tatt, kanskje hun bare lurte på hvem jeg var. Det sto jo tross alt bare fornavnet mitt der, men tror hun visste det. Så nå sitter jeg her, skal jeg ringe opp eller la det være??? Hehe, får nok ikke så mye svar nå på denne tiden av døgnet, men jeg ble veldig usikker nå.. Skal ikke si at jeg ikke vil eller at jeg ikke vil.. Har liksom blanda følelse, tørr på en måte ikke mens jeg vill... Uansett, gi meg litt svar og det fort Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ring opp igjen, sefølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå