MiMiZ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei,J har veldig lyst på denne telefonen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=489742 men j er helt grønn når dt gjelder abonnement, skjønner ikke de prisene,og hvor mye dt blir til sammen, noen som kan hjelpe? takk vis svar... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kjøper du uten abonnement koster den kr 3800. Du må da tegne nytt der du vil, eller bruke det du allerede har. Velger du en av de under, betaler du "kjøp m abo" prisen når du henter ut telefonen, samt et gebyr pr måned fra teleleverandøren. Den øverste, kr 400 pr måned i 12 månder + det du ringer. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Amentio.no har den til 3 456,- uten abonnement. Da ville jeg kjøpt den der og kjøpt et billig abonnement utenom. Vil du ha med abonnement og "nedbetaling" så er Chess.no nokså bra. Minste totalpris der er 3437,-. Skal du ha et annet abonnement koster det bare 100 kroner ekstra. Lenke til kommentar
MiMiZ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Amentio.no har den til 3 456,- uten abonnement. Da ville jeg kjøpt den der og kjøpt et billig abonnement utenom. Vil du ha med abonnement og "nedbetaling" så er Chess.no nokså bra. Minste totalpris der er 3437,-. Skal du ha et annet abonnement koster det bare 100 kroner ekstra. Høres bra ut dt^^ Må ha den telefonen, ser så digg ut takk svar. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ville ha kjøpt den med et dataabbonement, f.eks NetCom iConnect, da kan du bruke internett så mye du vil. Da slipper du overraskelser på fakturaen. Koster vel 349 kr i måneden med telefon. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 På expert kunne jeg få HTC Hero for rundt 2000kr med Netcom Flexitalk 99 Fikk det hvertfall til å bli ca 3100 kr i totalpris første året, uten egne utgifter som sms og ringetid selvfølgelig.. Men i tillegg så har flexitalk utrolig lave priser på både sms og ringeminutter! Vurderer sterkt å slå til på dette tilbudet selv Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Feil tråd :S Endret 18. januar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har du bestemt deg for noe? Jeg har hatt min i to uker nå og er veldig fornøyd. Har lastet ned 21 Mb over nettet, hovedsaklig ved surf og mail, men og litt til programmer. Om dette er hva du skal bruke den til, må du passe på å finne et abonnement med lav Mb pris. Jeg kjøpte telefonen for 3700, og bruker mitt OneCall abonnement, som har 1 kr/Mb, noe jeg syns er bra. Kan og kjøpe feks 50Mb pr måned for 40 kr, men det kan envente litt med, når man ser hva en faktisk bruker. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Etter de 2 ukene, har du noen negative punkter om telefonen? Eller er den god som gull? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kom på at når jeg først snublet inn i denne tråden kan jeg jo anbefale min egen telefon: Acer Liquid! Bedre hardware og litt billigere(!) enn Hero. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Syns det er litt dårlig batteri på telefonen. Men det er jo fordi den brukes hele tiden da. Varer gjerne i 48 timer, skulle helst hatt 96. Jeg har ikke funnet så mye negativt. Sikkert fordi jeg lever i lykkerusen med det å få ny mobil ennå. Lenke til kommentar
MiMiZ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hei folkens, Tror j går for HTC HD2 isteden, større skjerm:O Men j har hørt at å sende meldinger på begge to er veldig treigt, så vet ikke helt, dt er jo så mange av dem:O,htc'' tror j bare tar en j,så blir j ferdig med detta slitet om hvem skal velge^^. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei folkens,Tror j går for HTC HD2 isteden, større skjerm:O Men j har hørt at å sende meldinger på begge to er veldig treigt, så vet ikke helt, dt er jo så mange av dem:O,htc'' tror j bare tar en j,så blir j ferdig med detta slitet om hvem skal velge^^. j tror d r lke grt j. Vanskelig å se forskjell på sms og forum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå