Christian93 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Er jo bare la vær å bestille ting som ikke er på lager. Det gjør jeg ikke hos Play, eller noen andre nettbutikker. De derre (u)bekreftede datoene er som regel aldri riktige, og jeg mistenker flere for å sette en altfor tidlig dato bare for å spekulere i flere bestillinger. Akkurat som om jeg skulle sagt det selv Som sagt; når jeg bestilte det sto det at de hadde det på lager! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Avbestill, og handle det en plass det er på lager. Evt bytt produkt Alternativet er å vente, nok sutring over play.com nå, dette er ikke deres feil. Endret 1. februar 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Da kom jeg til "bristepunktet" og avbestilte produktet Bestiller det ifra limex360 istedet Der er det garantert 10-dager's ventetid! Takker for alle informative svar i tråden! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Play.com er innimellom håpløse på levering. Bestilte ett spill for en måned siden. Ble sendt for ei uke siden, og fremdeles har jeg det ikke Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen ganger er de helt fantastiske, da. Har hendt at spill ble sendt mandag og lå i postkassen fredag. Ble helt overveldet, har vel med lave forventninger og gjøre. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen ganger er de helt fantastiske, da. Har hendt at spill ble sendt mandag og lå i postkassen fredag. Ble helt overveldet, har vel med lave forventninger og gjøre. Play er billig og har godt utvalg... og pakkene kommer alltid frem! Hvis ikke de gjør det sender de alltid en ny.. vederlagsfritt. Så litt ekstra venting for godsakene gjør ingenting. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jepp, Play liker vi. Zavvi er også bra, bortsett fra det ekstra pundet de tar for frakten. Som oftest har de enda bedre tilbud en Play da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå