Christian93 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk nettop høre av en kompis at play.com ikke sender elektroniske artikler, altså at det ikke går an å bestille elektroniske ting fra play. Er det noen av dere her inne som har bestilt headset eller andre elektroniske duppedingser fra play ? Det står foøverig "order taken" ennå, og jeg begynner å bli jævlig utolmodig. Hehe Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Da ser vi litt framgang her statusen er endret til "awaiting stock" Kansje jeg er så heldig å få det i neste uke. :) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Neppe. Da de ikke har fått det til lager selv enda, og det er ca 1 av 20 ordre som kommer i løpet 1 uke, de andre tar 3-4 uker. Jeg snakket med Play i forrige uke, og de mistenkte at det var det lokale postvesenet som Play bruker som er "problemet". Jeg tipper at tollvesenet også har noen svin på skauen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fikk nettop høre av en kompis at play.com ikke sender elektroniske artikler, altså at det ikke går an å bestille elektroniske ting fra play. Er det noen av dere her inne som har bestilt headset eller andre elektroniske duppedingser fra play ? Det står foøverig "order taken" ennå, og jeg begynner å bli jævlig utolmodig. Hehe Sist eg testet fikk eg beskjed om at den type vare ikkje sendes til Norge ihvertfall. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 I følge FAQ/HelpDesk sender de kun elektronikk til UK. Altså ingen eksport. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 I følge FAQ/HelpDesk sender de kun elektronikk til UK. Altså ingen eksport. De sender i alle fall headset. Håper de kan sende det i morra, det står "awaiting stock - 22.01.10" Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sjekk denne tråden, og bidra om du kan/vil: Leveringstid fra Play.com) Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Sjekk denne tråden, og bidra om du kan/vil: Leveringstid fra Play.com) Takker Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Slik jeg har forstått så sendes den typen utstyr som kommer opp under "games" -> accessories, men ikke det du finner i den gentlig avdelingen Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Er det noen som vet når eller hvor ofte play får leveringer? Begynner å bli lei av å vente Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har bestilt derfra en gang for mye. Tok en evighet før jeg mottok spillet mitt. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ikke lett å vite på utsolgte varer. Jeg bestiller aldri noe som ikke er på lager. Play.com bruker i gjennomsnitt 14 dager på å levere fra de har sendt. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jepp, Play brukte 13 dager på min Hitchcock boks. Noe jeg slettes ikke kan være misfornøyd med ettersom den hadde vært åpnet i tollen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk nettop høre av en kompis at play.com ikke sender elektroniske artikler, altså at det ikke går an å bestille elektroniske ting fra play. Er det noen av dere her inne som har bestilt headset eller andre elektroniske duppedingser fra play ? Det står foøverig "order taken" ennå, og jeg begynner å bli jævlig utolmodig. Hehe Sist eg testet fikk eg beskjed om at den type vare ikkje sendes til Norge ihvertfall. Spørs om varen ligger i electronics avdelingen eller i f.eks games avdelingen. Sistnevnte fungerer. Det finnes forresten en egen Play.com tråd. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Nå er det faen ikke lenge før jeg kanselerer hele jævla bestillingen. Jeg begynner å bli så JÆVLIG lei av all ventingen. Jeg viste selvfølgelig at det ville bli en del venting, men at den ble så jævlig lang. Har sått i status "awaiting stock" leeeeenge nå, men ingenting skjer. Avventer i 1-uke til, er det ikke noe framgang innen den tid så blir det til at jeg bestiller fra lime.com! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Blir fort noen uker til med venting på deg da :/ Si den kommer på lager om 5 dager, så må du vente 2 uker etter de har sendt varen Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Blir fort noen uker til med venting på deg da :/ Si den kommer på lager om 5 dager, så må du vente 2 uker etter de har sendt varen Uff, ja... Er i alle fall siste gang jeg bestiller fra play! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er jo bare la vær å bestille ting som ikke er på lager. Det gjør jeg ikke hos Play, eller noen andre nettbutikker. De derre (u)bekreftede datoene er som regel aldri riktige, og jeg mistenker flere for å sette en altfor tidlig dato bare for å spekulere i flere bestillinger. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Er jo bare la vær å bestille ting som ikke er på lager. Det gjør jeg ikke hos Play, eller noen andre nettbutikker. De derre (u)bekreftede datoene er som regel aldri riktige, og jeg mistenker flere for å sette en altfor tidlig dato bare for å spekulere i flere bestillinger. Når jeg bestilte sto det at de hadde det på lager! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er jo bare la vær å bestille ting som ikke er på lager. Det gjør jeg ikke hos Play, eller noen andre nettbutikker. De derre (u)bekreftede datoene er som regel aldri riktige, og jeg mistenker flere for å sette en altfor tidlig dato bare for å spekulere i flere bestillinger. Akkurat som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå