Gå til innhold

Leveringstid hos play.com

Anbefalte innlegg

Fikk nettop høre av en kompis at play.com ikke sender elektroniske artikler, altså at det ikke går an å bestille elektroniske ting fra play.

Er det noen av dere her inne som har bestilt headset eller andre elektroniske duppedingser fra play ? Det står foøverig "order taken" ennå, og jeg begynner å bli jævlig utolmodig. Hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe. Da de ikke har fått det til lager selv enda, og det er ca 1 av 20 ordre som kommer i løpet 1 uke, de andre tar 3-4 uker.

Jeg snakket med Play i forrige uke, og de mistenkte at det var det lokale postvesenet som Play bruker som er "problemet".

Jeg tipper at tollvesenet også har noen svin på skauen!

Lenke til kommentar
Fikk nettop høre av en kompis at play.com ikke sender elektroniske artikler, altså at det ikke går an å bestille elektroniske ting fra play.

Er det noen av dere her inne som har bestilt headset eller andre elektroniske duppedingser fra play ? Det står foøverig "order taken" ennå, og jeg begynner å bli jævlig utolmodig. Hehe

Sist eg testet fikk eg beskjed om at den type vare ikkje sendes til Norge ihvertfall.

Lenke til kommentar

Sist eg testet fikk eg beskjed om at den type vare ikkje sendes til Norge ihvertfall.

Spørs om varen ligger i electronics avdelingen eller i f.eks games avdelingen. Sistnevnte fungerer. Det finnes forresten en egen Play.com tråd.

Lenke til kommentar

Nå er det faen ikke lenge før jeg kanselerer hele jævla bestillingen. Jeg begynner å bli så JÆVLIG lei av all ventingen.

Jeg viste selvfølgelig at det ville bli en del venting, men at den ble så jævlig lang. Har sått i status "awaiting stock" leeeeenge nå, men ingenting skjer. Avventer i 1-uke til, er det ikke noe framgang innen den tid så blir det til at jeg bestiller fra lime.com!

Lenke til kommentar
Er jo bare la vær å bestille ting som ikke er på lager. Det gjør jeg ikke hos Play, eller noen andre nettbutikker. De derre (u)bekreftede datoene er som regel aldri riktige, og jeg mistenker flere for å sette en altfor tidlig dato bare for å spekulere i flere bestillinger.

Når jeg bestilte sto det at de hadde det på lager!

Lenke til kommentar
Er jo bare la vær å bestille ting som ikke er på lager. Det gjør jeg ikke hos Play, eller noen andre nettbutikker. De derre (u)bekreftede datoene er som regel aldri riktige, og jeg mistenker flere for å sette en altfor tidlig dato bare for å spekulere i flere bestillinger.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...