Gå til innhold

Leveringstid hos play.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del har det væt svært forskjellig leveringstid uten noen åpenbar logikk bak hva som kommer først. 10. januar bestilte jeg meg fire filmer hvor to kom i den første uka og de to siste kom den andre uka. Blant de seks filmene jeg bestilte 18. desember derimot kom de fleste i samme periode som de jeg bestilte sist, og en av dem har enda ikke kommet.

Men de kommer iallefall. Har ikke lest om mange som har mistet pakker fra Play, og så lenge du har tålmodighet så vil de komme innen en fire-ukers tid.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til. Bestilte på lørdag, og når jeg logger inn på play.com for å se på status står det bare "order taken". Står det slik hele tida ? Det har heller ikke blitt trekt noen sum fra konto.

Takker for alle svar så langt! :)

Av og til kan det gå litt tid får du får status-oppdatering. Spesielt hvis det er først gangen du handler eller første gangen du betaler med det kortet (av egen erfaring).

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til. Bestilte på lørdag, og når jeg logger inn på play.com for å se på status står det bare "order taken". Står det slik hele tida ? Det har heller ikke blitt trekt noen sum fra konto.

Takker for alle svar så langt! :)

Av og til kan det gå litt tid får du får status-oppdatering. Spesielt hvis det er først gangen du handler eller første gangen du betaler med det kortet (av egen erfaring).

Ok. Så pakken kan være på vei ? Bare at statusen ikke er oppdatert.

Lenke til kommentar

@Christian93: nei, i mine to tilfeller tok det ganske lang tid før visa-kortet ble godkjent og pakkene ble sendt. Nå sier jeg ikke at det nødvendigvis er tilfelle nå, men det kan være en forklaring på at det tar litt lang tid. Jeg vil tro at pakkene ikke er sendt. Status vil vel endre seg til packing og etter hvert shipped eller noe, etter at de har godkjent orderen og så sendt den.

Lenke til kommentar
@Christian93: nei, i mine to tilfeller tok det ganske lang tid før visa-kortet ble godkjent og pakkene ble sendt. Nå sier jeg ikke at det nødvendigvis er tilfelle nå, men det kan være en forklaring på at det tar litt lang tid. Jeg vil tro at pakkene ikke er sendt. Status vil vel endre seg til packing og etter hvert shipped eller noe, etter at de har godkjent orderen og så sendt den.

Takk for svar! :) er ganske utolmodig av meg, hater å vente på noen ting. Det sies jo at den som venter på noe godt, venter ikke forjeves

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål:

Prøvde å bestille ICO fra play.com idag, men adressen min ble ikke godtatt. Det står at det ikke kan sendes til min adresse. Har jeg gjort noe feil, eller er det selgeren som ikke vil sende det utenfor UK?

Adressen er "feil" fordi du bor i Norge altså han vil ikke sende hit.

Play bruker opp til 1 mnd og du kan få ting som ble bestilt senere en uke før det som ble bestilt først :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...