MartinF Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hoy, skal spare dere for hele den lange historien her, men i høst ble jeg venn med datteren til ei på jobben og vi ble gode venner. Ene førte til det andre, hun slo opp med kjæresten fordi hun følte de ikke hadde noe fremtid, samt at hun var litt svak for meg. Hun var ganske klar på at hun ikke var klar for å hoppe rett inn i noe annet forhold, og jeg hadde ikke noe problem med å godta det. Etter en uke eller to, etter jeg kom hjem fra en liten ferie, så ville hun prøve. Jeg lurte på om hun var sikker, noe hun var sikker på. Ok tenkte jeg, og sa at vi kunne godt prøve. Ting gikk fint i .....4 (FIRE) dager, når hun plutselig sier at hun ikke trodde det var noe poeng lenger. Hva faen tenke jeg, og ble selvfølgelig rimelig lei meg, da jeg hadde begynt å få store følelser for jenta. Greit nok, vi var fortsatt venner tenkte jeg. Og det var vi også, i noen dager til. Jeg skal droppe perioden rundt juletider, men kort sagt hun gjorde en del tullete moves, ga totalt faen i meg og andre venner og ble en person INGEN kjente igjen. Jeg var fortsatt litt svak for henne, men etter to godtatte unnskyldninger (for noe som hadde skjedd), så skjønte jeg at det ikke ville bli oss igjen, ever. Nå hopper vi frem til nå, for en uke siden. Vi var ute å trente, som tydeligvis venner. Jeg skjønte lite, men ble nå med uansett, for å kanskje prøve å bli venner igjen. Etter den fredagen har jeg ikke hørt fra henne, og det inkluderer 5 skoletimer som vi har sammen. Hun har ikke engang sett på meg og sagt hei. Jeg har begynt å gi faen i henne. Jeg vet hun har funnet seg en ny fyr, som hun liksom har følelser for, men jeg har mine tvil, men jeg lar nå dama bare gjør som hun vil, hun er jo godt over 18. Uansett, jeg vet at flere av vennene hennes deler mitt synspunkt at hun rett og slett har blitt en helt annen person, og at hun ikke skjønner det selv. Jeg har nå tatt et valg om å gi faen i henne, men jeg klarer bare ikke gi totalt faen og kutte kontakten. Nå istad fikk jeg lyst til å si noe nedlatende på Facebook Chat (kunne kanskje droppet det, men ville se hva hun sa). Hun ble sur selvfølgelig, og sa ting som gjorde meg enda mer sikker på at hun er en litt latterlig person. Så jeg trenger litt tips hvordan jeg skal klare å glemme henne helt. Ser henne i fem timer på skolen i uken, og den klassen er det hun, hennes venner pluss meg, så føler meg litt "alene" og hva skal man si, sett ned på i den klassen nå, siden jeg tydeligvis er den stygge ulven her. Ikke skjønner jeg hvorfor.. Men ja, hvordan glemme henne helt? Synd at man må gå til sånne skritt, men klarer ikke folk som ikke kan oppføre seg som folk. Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Du burde bare få deg selv til å skjønne at hun bare er en fjortis i hode som leker med følelsene til folk. Å glemme noen du har følelser for kan være veldig vanskelig men det går faktisk over av seg selv. Å komme over noen krever en ting og det er tid. Ikke se på henne tilbake, overse henne totalt, gå ut, vær med venner, treff nye folk så lover jeg deg du glemmer henne før du aner det.. Endret 16. januar 2010 av hAsJHASJhasjHaSj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå