Funkmasterfleksnes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Etter at det venstre festet til skjermen på laptopen min knakk i høst dro jeg ned til den lokale Elpricebutikken for å høre hva som kunne gjøres, mtp. reparasjon og garanti. Pcen ble bestillt på elprice.no. Da fikk jeg høre at de kunne sende den inn til reparasjon, men at det mest sannsynlig ikke kom til å bli dekket siden det da var min skyld. Jeg valgte ikke å gjøre dette siden reparasjon ville blitt mye dyrere enn det pcen faktisk er verdt. Men nå, etter at to av mine venner med den samme laptopen som utrolig nok har fått den samme skaden, har fått pengene igjen, bestemte jeg meg for å prøve på nytt. Første gangen jeg var der nede hadde jeg alt av kvitteringer i orden, men idag når jeg skal ned dit igjen finner jeg ingen ting! Kjip situasjon, noen som har noen tips? Har logget meg inn på elprice.no og sett på kjøpshistorikken, der står det kun et ordrenr. og summen jeg betalte, ikke noe mer info enn det. Har de denne infoen inne noe sted? Håper på raskt svar Endret 16. januar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Alle større butikker har kjøpshistorikk. Hvertfall om du har kjøpt pr. internet skal det ikke være noe problem å spore opp kjøpet ditt for butikken. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Sendte en mail til elprice jeg, spurte om jeg kunne få tilsendt kvitteringen på mail igjen. Tenker uansett jeg tar turen ned uten kvittering snart Lenke til kommentar
camxer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Uten kjøpsbevis har de ingen plikt til å hjelpe deg, men siden du har kjøpt det gjennom deres webshop er det bare å søke gjennom innboksen etter kvitteringen? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Alle mailene forsvant etter å ha reformatert. Brukte en email fra telenor: [email protected], men den henter ikke alle mailene ned når du logger deg inn på nytt. Noen måte å hente gamle mails fra telenor på kanskje? Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du betalte vel maskinen med kort, å da kan du sannsynliggjøre kjøpet med kontoutskrift. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Siden du har ordrehistorikken inne på elprice.no så holder dette som dokumentasjon. Da har de en dato, en sum og et internt ordrenummer for å finne flere detaljer. Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei Send meg navnet ditt på pm så kan jeg sende deg kvitteringen din Mvh Elprice Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 elprice ble faktisk såpass bekymret for skjermen din at de kom ens ærend til forumet for og finne kvitteringen ikke mange som er så glad i skjermer. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Dette er uansett ingen problem. Har selv handla både på internett og i butikk hos elprice. Dei har altid vert hyggelige og eg har mesten aldri hatt kvitering. Kjøpshistorikk er tingen:D:D Btw, Elprice sitt første inlegg ble spandert på deg Endret 16. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jasså, så det er flere enn Dustin Home og Komplett som stalker kundene sine på Diskusjon? Ikke verst, ikke verst. Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vi følger med ja, men vanligvis tar vi det direkte over PM. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 JØSS :O Elprice her inne... Ville jeg aldri ha trodd (Snart dukker vel Elkjop og gjengen opp også ) Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Elkjøp er her dei også Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva for noe? *Gni seg i øynene* De har jeg aldri sett! Dustinhome (Super aktiv) Netshop (aktiv under "super" tirsdag) Komplett (Litt når det passer dem) Elprice (Første gang jeg har sett dem idag) Elkjøp (Never seen) Netthandelen (Varierer noe enormt) Tele 2 (Hender de poster når noen klager for ille) Flere? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 nsb og posten hadde vel vært her også om ikke for alle forsinkelsene postene deres ville hatt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Elkjøp har ikke vært pålogget på 4-5 måneder. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Posten er her faktisk https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=75555 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Mer eller mindre. Siste aktivitet: 04/10-2005 : 12:41 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Posten er ikke her: Siste aktivitet 04/10-2005 : 12:41 nsb og posten hadde vel vært her også om ikke for alle forsinkelsene postene deres ville hatt. Haha! sjekk her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=members Under bedriftskontoer. Er ikke mange gitt... Endret 16. januar 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå