Flakkmeister Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Der jeg bor har jeg ikke tilgang til ADSL, men har jeg likevel tilgang til internett via kabel? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kabelnett ja hvis de som driver det har muligheter for det. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Så jeg kan altså få Telenor til å legge kabel til huset mitt? Det er jo ikke så dyrt, de har det jo helt nede i 547 kr mnd for 1024/256 !! (Tatt fra Telenor`s sider) Online via kabel Velg produktet som passer for deg! Alle produktene gir deg tilgang til Internett til en fast pris per måned. Det løper ingen tellerskritt, og du er alltid tilkoblet til Internett når datamaskinen din er på. I tillegg til Internett-tilgang følger det kostnadsfritt med et Online brukerabonnement med e-post, mulighet for å opprette tre ekstra e-postadresser, hjemmesideplass og tilgang til nyhetsgrupper. Online Mega Opptil 2048/256 kbps. 1 047,- kroner pr måned uansett bruk. Abonnementet for deg som stiller spesielt store krav til overføringshastighet. Online Maxi Opptil 1024/256 kbps. 547,- kroner pr måned uansett bruk. Et gunstig abonnement enten du spiller, laster ned tunge filer eller ønsker å benytte Internett til jobbrelaterte oppgaver. Online Midi Opptil 512/128 kbps. 347,- kroner pr måned uansett bruk. Du har full kostnadskontroll, og får mye Internett for pengene. Etableringsgebyr Etablering for Online-via kabel er kroner 695,- . -------------------------------------------------------------------------------- Multi 70,- pr måned Et tilleggsprodukt som gjør det mulig å koble opp inntil 4 pc-er på én gang. Multi kombineres med de andre abonnementene. For bestilling trykk her. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Dette gjelder de som er tilknyttet Telenor Avidi sitt kabel-TV-nett. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det er jo ikke gratis å få lagt inn coax til huset da. Har du kabel-TV fra før da? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvis du har foreks. UPC kabel-tv, så er det mulig å få kabel-internett derifra. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Så hvis ikke jeg har kabel-tv, så kan jeg ikke få internett over kabel? *snufs* *vræææl!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå