Gå til innhold

Innvandringspolitikk og lignende debatter


mad2003

Anbefalte innlegg

Det ville være feigt å la oss styre av brukerene.

 

Du lot deg styre av "sete".Altså feigt.Tipper han smiler over hvor lett det gikk.

Nå var det vel gjerne en felles beslutning om at topic skulle forrandres. Hadde ikke noe med andres uttalelser på forumet å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at det skjedde noen minutter etter hans klaging og syting,men:)

 

En topic som heter "Innvandringspolitikk og lignende debatter" vil iallfall ingen klikke seg inn på.Well done "sete".Nordmenn har ikke ryggrad overhodet.Det er herved bevist.

Lenke til kommentar

er JohnT og Arne2002 samme person mon tro?

 

velvel.. .tilbake fra en natts søvn... bor i Melbourne... så jeg er innvandrer andre veien...

 

Heldigvis er emnefeltet skiftet.... At noen i det hele tatt kan debatere om hvorvitt dette var riktig eller ei er helt utrolig.

 

Jeg får ha meg unnskylt at SSB sier at andre generasjons invandrere også er invandrere... jeg skal i motsetning til andre ikke argumentere mot de... det betyr uannsett at andre generasjons innvandrerene faller inn under de 6% av kriminelle handlinger som begås av 5.9% og ikke de 94% som begår av 94.1%... så det gjør bare mitt argument enda bedre.

 

viktig at en del personer her skiller mellom innvandrere og flyktninger også... Det er to vitt forskjellige grupper... Det er innvandringsstopp i Norge (fra ikke EØS-land)... Vi tar i mot FN kvote-flyktninger... men altfor få... omtrent et minimum av hva vi har forpliktet oss til gjennom FN avtaler... Jeg håper ingen her på forumet mener man skal "sende hjem" flyktninger som kanskje møter døden hvis de vender hjem... Skal det være dødsstraff for og begå kriminelle handlinger hvis du er flyktning.. mens du får bot og betinget fengsel om du er norsk statsborger?

 

Er du første generasjons innvandrer så kan jeg være med på og diskutere at det kan være en ide og gi en midlertidig oppholdstilatelse som blir vurdert (gjort varig eller ei) etter fem eller ti år... men dette vil igjen være meningsløst siden man faktisk har innvandringsstopp.

Lenke til kommentar

 

Jeg får ha meg unnskylt at SSB sier at andre generasjons invandrere også er invandrere...

 

Ja,du får prøve å argumentere med fakta neste gang kanskje.

 

Det er innvandringsstopp i Norge (fra ikke EØS-land)... Vi tar i mot FN kvote-flyktninger... men altfor få... omtrent et minimum av hva vi har forpliktet oss til gjennom FN avtaler... Jeg håper ingen her på forumet mener man skal "sende hjem" flyktninger som kanskje møter døden hvis de vender hjem...

 

Heh.

 

1) Det er IKKE innvandringsstopp fra Norge.

2) Vi tar imot 2-300 FN-flyktninger PLUSS 15-16000 som IKKE er flyktninger.Så spørsmålet er da hvorfor vi tar imot de 16000 som ikke er flyktninger?Det er fordi vi har folk som tokr som ikke ser konsekvensen av sine handlkinger.

 

Jeg håper ingen her på forumet mener man skal "sende hjem" flyktninger som kanskje møter døden hvis de vender hjem...

 

Som jeg sa over så tar vi imot flyktningene,prøv å sett deg inn i iallfall noen få fakta før du poster så ikke alt du kriver blir komedie.Ellers lyver de aller fleste som kommer hit at de har blitt otrturert osv,noe de færreste har blitt.

Håper du holder deg i Australia i lang tid.

Lenke til kommentar
prøv å sett deg inn i iallfall noen få fakta før du poster så ikke alt du kriver blir komedie.Ellers lyver de aller fleste som kommer hit at de har blitt otrturert osv,noe de færreste har blitt.  

Håper du holder deg i Australia i lang tid.

 

slik ordbruk ødelegger for alle som faktisk ønsker og diskutere dette temaet med et *snev* av anstendighet. Lær deg og stave iallfall... Første bud hvis du skal trakkasere andre, er og ikke se ut som en idiot mens du holder på... Men du vil sikkert lære mere om dette når du begynner på ungdomskolen til høsten.

Lenke til kommentar

Men du vil sikkert lære mere om dette når du begynner på ungdomskolen til høsten.

 

Og du snakker om å trakassere?Haha.

Som sagt så har jeg påpekt grove feil i alle de siste innleggene dine,så jeg skjønner at du blir litt frustrert.

Artig at du må betale deg inn på et aussie-univ. for å klare å ta en eksamen forresten.

Lenke til kommentar
Som sagt så har jeg påpekt grove feil i alle de siste innleggen dine,så jeg skjønner at du blir litt frustrert.

 

LOL.. det værste er at du faktisk syntes det er bra argumentert også

 

Artig at du må betale deg inn på et aussie-univ. for å klare å ta en eksamen forresten.

 

Som alltid trekker du sluttninger uten og tenke deg om... hvem har sakt at jeg studerer her nede? Jeg har Australsk kjærste og bosatte meg her med henne av den grunn... Utdannelsen har jeg fra Universitetet i Oslo (cand.mag med mellomfag Sosialantropolgi)

Lenke til kommentar

Lær deg og stave iallfall...

 

LOL.. det værste er at du faktisk syntes det er bra argumentert også

 

Som alltid trekker du sluttninger uten og tenke deg om... hvem har sakt at jeg studerer her nede? Jeg har Australsk kjærste og bosatte meg her med henne av den grunn.

 

Ja, dette var ment som en spøk, tokr :wink: Men jeg kunne ikke la sjansen gå fra meg. Du får ha meg unnskyldt :p

Lenke til kommentar

:oops:

 

... der kan man se, blir man for ivrig går det galt.

 

adawen skrev

 

Drittkastinga deres hører ikke hjemme i denne tråden.

 

Du kan vel ikke mene at denne tråden ikke er om drittkasting... den startet jo som et eneste stort prosjekt i drittkasting... Så sier noen at JEG er en idiot så er det *ikke* lov?... men sier noen at alle jævla pakkiser er slik og sånn så er det lov? Det blir vel ikke riktig vel?... Selv mener jeg hele tråden skulle vært stengt for lenge siden fordi det hele har gått helt over styr...

Lenke til kommentar

men sier noen at alle fordømte pakkiser er slik og sånn så er det lov? Det blir vel ikke riktig vel?..

 

Du får prøve å si det til feks de som har blitt slått ned av 35 pakistanere fordi de prøvde å få tilbake skateboardet sitt da.

 

At du sitter på andre siden av jorda og liksom klager over at folk reagerer når en 14-åring får et balltre i hodet av 35 pakistanere blir litt drøyt.

Lenke til kommentar
At du sitter på andre siden av jorda og liksom klager over at folk reagerer når en 14-åring får et balltre i hodet av 35 pakistanere blir litt drøyt.

 

Jeg velger og ikke skylle på alle med en bestemt hudfarge når noen med den hudfargen gjør noe galt... og ikke rette baker for smed het det i gamle dager... men nå gidder jeg ikke bruke mere tid på denne tråden.

 

Go natt.

Lenke til kommentar

Som sagt,du får si det til de uskyldige som ble skadet at de ikke får lov av deg å kalle de av pakistansk opprinnelse som gjorde det for pakistanere.

Snakk om å fokusere på feil ting liksom.Komisk.Folk ble faktisk skadet i stort antall her,og det skjer hver dag i Oslo.

Nordmenn opptrer aldri i gjenger på 20-30 for å løse et filleproblem,ikke indere heller.Ikke polakker heller.Men blant pakistanere er det veldig vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...