Gå til innhold

Innvandringspolitikk og lignende debatter


mad2003

Anbefalte innlegg

Var på fotball cup i Sverige ( gøteborg cup) og den første kvellden lekte vi oss med en fotball så komemr det 5 pakkiser o tar baller fra oss!!! (de er 15-16 vi er 12-13) en som heter Henning ba om å få til bake ballen... da kom pakkisen bort og KLINTE til han i nesa og så sparket han i magen når han lå nede!!! han fikk hjærne rystelselite brudd i nesa og indre blødninger!!! ikke digg!

Så vi meldte det til politiet og de fikk med Henningtil å vise dem hvem av pakkisene som slo! ( de var der neste kveld oxo!) så han ble tat med på stasjonen fpr avhør( både henningog pakkisen) henning fikk et helvete med at han ikke fikk spille en jævla kamp og satt i 4 avhør av folka på skolen vi bodde i av politiet og vekterene på skolen (vi sov i!)

 

Sorry for ordet pakkis men dette er for ille azz! en 13 åring ble slått ned §!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan ikke slå alle under samme kam!

heter det ikke "gre alle under en kam" ?

Søkte litt på dette uttrykket på Google, og kom over å ta, feie, skjære, måke, trekke, skuffe, slå, dra, skyve, kjemme, gre, sette, kjøre, smekke, dømme og greie (!) alle under en kam. Det er grunn nok for meg til ikke å bruke det.

Lenke til kommentar
Man kan ikke slå alle under samme kam!

heter det ikke "gre alle under en kam" ?

Søkte litt på dette uttrykket på Google, og kom over å ta, feie, skjære, måke, trekke, skuffe, slå, dra, skyve, kjemme, gre, sette, kjøre, smekke, dømme og greie (!) alle under en kam. Det er grunn nok for meg til ikke å bruke det.

:lol:

Synd at slike folk driver med sånt. Drev med sånt da eg var fjortiss men den gjengen eg var med i var det mest nordmenn. Gjenger og sånt er bare noe dritt.

Lenke til kommentar
Det kan godt hende at utlendinger er voldlige som i ditt tilfelle, men det fins jo norske pøbler og.

 

jeg vet at det er tabloidene som har påvirket meg litt for mye, men jeg syns faktisk det virker som om utlendinger er litt mer tilbøyelig til å klabbe ned folk.

 

kall meg hjerterå, men jeg syns egentlig innvandrere som tyr til kriminalitet bør få EN sjanse. fucker de opp, rett hjem på første fly med hele familien.

Lenke til kommentar
Det kan godt hende at utlendinger er voldlige som i ditt tilfelle, men det fins jo norske pøbler og.

 

jeg vet at det er tabloidene som har påvirket meg litt for mye, men jeg syns faktisk det virker som om utlendinger er litt mer tilbøyelig til å klabbe ned folk.

 

kall meg hjerterå, men jeg syns egentlig innvandrere som tyr til kriminalitet bør få EN sjanse. fucker de opp, rett hjem på første fly med hele familien.

 

HELT enig , er mange som er kjempegreie men kriminelle hm...en sjanse

og saa rett ut .

Lenke til kommentar
Det kan godt hende at utlendinger er voldlige som i ditt tilfelle, men det fins jo norske pøbler og.

 

jeg vet at det er tabloidene som har påvirket meg litt for mye, men jeg syns faktisk det virker som om utlendinger er litt mer tilbøyelig til å klabbe ned folk.

 

kall meg hjerterå, men jeg syns egentlig innvandrere som tyr til kriminalitet bør få EN sjanse. fucker de opp, rett hjem på første fly med hele familien.

 

 

Japp... så sant så sant.

 

 

Til den lille diskusjonen om bruk av kam, så er det vel kanskje like greit å bruke et ord som "generalisering".

Lenke til kommentar
Det kan godt hende at utlendinger er voldlige som i ditt tilfelle, men det fins jo norske pøbler og.

 

jeg vet at det er tabloidene som har påvirket meg litt for mye, men jeg syns faktisk det virker som om utlendinger er litt mer tilbøyelig til å klabbe ned folk.

 

kall meg hjerterå, men jeg syns egentlig innvandrere som tyr til kriminalitet bør få EN sjanse. fucker de opp, rett hjem på første fly med hele familien.

 

HELT enig , er mange som er kjempegreie men kriminelle hm...en sjanse

og saa rett ut .

 

HELT ENIG, en sjans og så rett ut !!! :woot::woot::woot:

En kamerat av meg kommer alltid i bråk med de i byn, (han er skinhead da, men alikevel)...RETT UT MED DEM !!!

Lenke til kommentar

Enig så lenge man slutter å skjære alle under en kam :)

De kriminelle kan man hive på trynet ut.

Problemet er ofte at det gjerne er 2 generasjons utlendinger som lager bråk og de kan man ikke kaste ut. På samme måte som man ikke kan kaste ut ubrukelige nordmenn som lager bråk eller reiser på byen nettopp for å lage bråk heller

Lenke til kommentar

Kan noen lukke denne posten? Greit nok at du er sur og forbanna, men pass på språket. Ord som "pakk*s" faller inn under rasisme, noe jeg håper ikke er tillatt her.

 

Jeg vet at jeg ikke er admin eller moderator her, men jeg synes at denne posten var støtende ovenfor pakistanere og andre ikke-norske. "Alle" utlendinger er ikke kriminelle, som de over der skrev^^

 

...er forresten ikke pakistaner, men har mange gode venner som er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...