Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Knuse/slå inn i ting pga. raseri?


Gjest Guest_Donald Duck_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Donald Duck_*

Hei. Hvis jeg føler meg sinna eller lei meg så hjelper det å slå neven i bordet eller veggen av full kraft. Enda mer hjelper det hvis jeg knuser noe. Det er sjelden at jeg knuser noe av raseri. Men jeg kan gå inn i skrotrommet å finne noe knuselig å bare dælje i gulvet, eventuellt knuse det med hammer eller hva jeg måtte ha til hands.

 

Er dette normalt? Er en gutt på 17 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har et problem som kan bli seriøst for deg den dagen du lar sinne ta overhånd.

Du må lære deg anger management for smeller du neven i trynet på noen så blod og tenner skvetter er det ikke så morsomt lengere.

Få kontroll på sinnet for å måtte knuse noe hver gang man blir sint er ikke løsningen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Donald Duck_*
Du har et problem som kan bli seriøst for deg den dagen du lar sinne ta overhånd.

Du må lære deg anger management for smeller du neven i trynet på noen så blod og tenner skvetter er det ikke så morsomt lengere.

Få kontroll på sinnet for å måtte knuse noe hver gang man blir sint er ikke løsningen.

 

Det er sjelden jeg knuser noe, normalt sett så nøyer jeg meg med å slå neven i bordet eller veggen. Men blir jeg skikkelig sinna så kan det hende at jeg graver fram et eller annet å knuse.

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke går utover noe annet enn materalistiske ting er det vel ikke noe problem. Bare det at du klarer å styre deg den dagen det er en som klarer å irritere deg skikkelig, det er ikke så lett nemlig. Det beste er vel bare å sette seg ned et sted unna folk og roe deg ned: ).

Lenke til kommentar

Alle sånne dumme ting folk sier hjelper deg er for å få deg i humør igjen, f.eks telle, det er bare ren bullshit. er neste som deg, vær gang jeg blir sur liker jeg å slå i ting og kaste ting til helvete. kan nevne at hardisken til bærbaren min har løsnet 2 ganger, har flere "blindspots" på dataskjermen til xboxen etter utallige runder på cod mw2 med DRITT lag for faen!!!!

Lenke til kommentar

Jeg blir kun SÅ sint når jeg spiller halo 3.. Når jeg kommer på et totalt sveiserblindt lag som ikke bruker raderen en gang.. Da blir jeg så sur at jeg føler det bruser inni meg og jeg har bare lyst til å smelle til noe! Som regel klarer jeg å holde meg, da forblir det med irriterende brusing inni meg :p Men av og til smeller det i sofapuffen som jeg sitter på!

 

Har også hendt at jeg slo hardt i pannen en gang -.- Haha, det gjør veldig vondt om du er veldig irritert!

 

Men utenom xbox spilling blir jeg aldri så sur o_0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...