borninsin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ettersom jeg stadig flytter pc fra spill på pc bordet, til spill og filmer på tv og til spill på lan har jeg sett meg ut ett nytt kabinett til min nye rigg. Har da sett meg ut CM Storm Scout som det beste alternativet for meg ettersom det har gode håndtak å bære i og for at det ser utrolig kult ut, men har ett HD 5850 kort og blir dette for stort til dette kabinettet? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Dette bildet viser hvor lange kort du kan bruke på CM Storm Scout. For å ikke trykke kortet helt inn i 5.25" brønnene, er et kort på rundt 10 inches fint. Og lengden på Radeon HD 5850 kortene er 9.5 inches. Så for å ta det hele kort og enkelt- så ja, Radeon HD 5850 passer i et CM Storm Scout kabinett. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Okey, men dette er jo litt kjipt om jeg skal oppgradere pcen igjen senere med ett 5870 eller annet kort som er lengre en 10 inches, men kan trygt gå til innkjøp av dette da!? Og noen tips til hva jeg kan bruke som støvfilter til vifter på siden av kabinettet? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 https://www.mamoz.no/produkt/FF-120/Nexus_F..._120mm_Fan.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå