titania Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har problemer med lyden. Når jeg spiller musikk og åpner Internet Explorer så begynner lyden å hakke mens sida lastes. Lyden er ok når sida er ferdig lastet, men om jeg scroller opp og ned så hakker det igjen. Hovedkort: Asus A7V266 Skjermkort: Nvidia Riva TNT2 Model 64 PCI Vet noen hvordan jeg kan løse dette problemet? Jeg har lastet ned de nyeste driverne. NB! Bruker ikke den integrerte lydkontrollen som hører med til VIA 4-in-1-driverne, for det hakker uansett om jeg bruker den eller ikke) Håper noen kan hjelpe meg, for dette er svært irriterende. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvor mye ram har du? Hadde samme problemet selv, men etter innkjøp av mer ram, fra 256 til 512MB, forsvant problemet. Lenke til kommentar
titania Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har 256 nå, tror jeg. Sava.. trodde ikke det skulle ha noe å si, men er det eneste mulighet? Å kjøpe mer ram? Vet du forresten hvor mye en 256 eller 512 brikke koster for tida? Håper ikke det er skrekkelig dyrt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå