Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) . Endret 16. januar 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
thermos Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hadde bedt henne dra sin vei jeg. Har noe med selvrespekten å gjøre. Du finner fort ei ny. Det koster å være kar, så du får det nok litt vanskelig framover, men det går over. Bedre å ha litt kjærlighetssorg, enn å være en tøffel. Endret 16. januar 2010 av thermos Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hadde bedt henne dra sin vei jeg. Har noe med selvrespekten å gjøre. Du finner fort ei ny. Selvrespekt er opp til hver enkelt person å dømme. Føler du for å gå tilbake til henne og at det vil vare lenger denne gangen så vil jeg kjøre på med det. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Drit i ho. Hun skal bare spille med deg. Holder du på slik som du gjør, taper du hver gang;) Lenke til kommentar
thermos Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 En av eksene mine var slik. Hun håpet jeg ville "vente" på henne mens hun levde singellivet en periode, wtf? Jeg tør vedde en hundrings på at hvis dere blir sammen igjen, så dumper hun deg så snart hun finner seg et nytt leketøy. For det er det du er for henne. Hun er usikker på følelsene, men det er bedre å ha deg enn å ikke ha noen for øyeblikket. Jeg tør også vedde på at hun er mellom 16 og 19 år. De fleste "voksne" jenter driver ikke på slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå