Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har kjøpt Norton Ghost 15, etter at min kjære PowerQuest Drive Image ikke lenger duger til det jeg skal bruke det til. Har laget en bootbar USB-stick for å boote slik at jeg kan lage eller recover images. Det enestes som plager meg er at hver eneste gang så må jeg taste inn serial som jeg fikk i mailen. Det er ikke noe problem, men det er litt bryderi. Jeg understreker en gang til at jeg har kjøpt programmet, og har gyldig lisens før jeg spør. Er det mulig å legge lisensen på USB-sticken/Boot-CD`en i en txt-fil og evt legge til en switch under boot, så jeg slipper det spørsmålet hver eneste gang? (Sjekket websiten til Norton, og de hadde intet svar liggende ute, men jeg kunne laste ned en proprietær chatclient for å prate med en av deres supportfolk. Det skal bli en bra kald dag i helvete før jeg installerer den chatclienten..... Sist gang jeg gjorde det, på en jobb-pc, gikk det ikke å fjerne det uten å restore et image.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå