Barry White Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 (endret) åssen fjerner jeg sist åpnede dokumenter vist som "mine dokumenter" på start menyen. Endret 9. november 2007 av foilltank Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 høyreklikk på start knappen og velg egenskaper, Customize og Advanced :-) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 jeg har 2000 da.... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 (Funker iallefall i 98/98se/ME): Trykk kjør/run på startmenyen. Skriv recent (åpner da mappen recent som ligger i windows mappa) Slett innhold. Lenke til kommentar
DoffeLoffe Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Høyreklikk på snarveien og klikk slett Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 jammen grr, jeg ønsker å slippe å gjøre det!!! vil bare ha bort den FUCKINGS "mine dokumenter" Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 I XP (er klar over at du har 2000) så er det en tab etter litt høyreklikking og diverse properties/advanced på hele den tasklinja/whatever som sier "List my recent documents." Finner du ikke den i 2000 etter masse høyreklikking, så søk i help etter "List my recent documnets" så er jeg sikker på at du finner noe Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 jammen grr, jeg ønsker å slippe å gjøre det!!! vil bare ha bort den FUCKINGS "mine dokumenter" http://www.winguides.com/registry/display.php/548/ kanskje dette hjelper. har ikke prøvd selv da. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 om jeg husker rett har vel "Winboost" en option for å fjerne den. google.com -> winboost Lenke til kommentar
gustav Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Bruk Regedit: [HKey_Current_User/Software/Microsoft/Windows/Currnent Version/Policies/Explorer] dword="NoRecentDocsMenu" value=1 Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Bruk Regedit: [HKey_Current_User/Software/Microsoft/Windows/Currnent Version/Policies/Explorer] dword="NoRecentDocsMenu" value=1 Den funket fint (WinME). Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hehe. mente da at det var en lett måte å gjøre dette. skal se om jeg finner ut. sorry for at jeg ikke bruker stor bokstav. jeg gidder ikke å strekke fingrene bort Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dette er ikke så vanskelig som alle vil ha det til. Jeg går ut i fra du vil ha vekk den "Dokumenter/Documents" mappa hvor alle recent filer legger seg som snarvei? Gjør dette: Start -> Kjør -> Skriv gpedit.msc Under brukerkonfigurasjon er det en mappe som heter "Administrative maler." Under denne mappen igjen ligger "Start-meny og oppgavelinje". Trykk på den mappa og du får opp ganske mange valg på høyre side. Dobbeltklikk på "Fjern Dokumenter-menyen fra Start-menyen". Huk av "Aktivert" her, og trykk ok. En annen løsning er jo bare å skjule filene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå