Noble Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei! Noen som er flinke til å lage logoer her? Trenger en fin logo til et gratis CMS jeg arbeider med. Bør være lenger horisontalt enn vertikalt. Gjerne med en sterk "theme-farge". Lenke til kommentar
___ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei! Noen som er flinke til å lage logoer her? Trenger en fin logo til et gratis CMS jeg arbeider med. Bør være lenger horisontalt enn vertikalt. Gjerne med en sterk "theme-farge". Hva har dette med programmering å gjøre? Lenke til kommentar
masb Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Noen som er flinke til å lage logoer her? Trenger en fin logo til et gratis CMS jeg arbeider med. Bør være lenger horisontalt enn vertikalt. Gjerne med en sterk "theme-farge". lage logoer er mer arbeid enn du tror. du må nok ut med litt cash om du vil ha ordentlig kvalitet Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hva heter det? Hva er primærfunksjon? Er det lagd for å bli brukt til en spesifikk ting? Er det en spesiell stilart du er ute etter? På samme måte som det er greit å vite hva et firma driver med før man skal lage logo til det, er det også greit å vite litt om CMS-et ditt før man eventuelt starter på et logoforslag. Endret 5. februar 2010 av Jonnvoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå