tameg Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Hei. Lurte på om noen har prøvd www.eyeslipsface.no sin sminke? I så fall, er det god kvalitet og sitter den fint? Eller er det dårlig og ikke verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Fruen har kjøpt noe derifra, og såvidt jeg vet var hun fornøyd med det. Forholdsvis små beholdere med lite sminke, så det er jo en av grunnene til den lave prisen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har prøvd et par ting av dem. Jeg syntes kvaliteten var svært dårlig. Feil konsistens og lukt på veldig mange av tingene i tillegg. Kastet egentlig alt jeg kjøpte innen en uke. Greit nok det er veldig billig der, men ender man med å bruke ingenting av det så er det uansett penger ut vinduet. Om du skal kjøpe noe så kjøp Studiolinjen. Der har de "hermet" etter Nars sin innpakning og kvaliteten er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå