rvenes Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Spel med 5.1 lyd? Finnes det? Må jo teste ut nye anlegget med pc'n også. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Spel med 5.1 lyd?Finnes det? Må jo teste ut nye anlegget med pc'n også. ja. nyere spill som Mafia, Hitman 2, Splinter Cell osv. det er de spillene jeg har vert borti. men det finnest mange spill med 4.1 også da... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Headphones.. eneste som duger Lenke til kommentar
talisar Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Eneste som duger er headphones? Du skal ha ganske dyre bra headphones før du slår er 5.1 anlegg til en 15000 kroner altså. Prøv å koble opp pc eller xboxen til 42+" plasma tv og kjør et spill med 5.1 lyd på et bra anlegg. (Men om det er snakk om 5.1 anlegg til rundt 1000 kroner fra creative mm ville jeg nok gått for headphones selv igjen). Kjenner ikke til noen spill med 5.1 lyd, mulig det står liste på dolby sin hjemme side? De har jo oversikt overe filmer der liksom så hvorfor ikke spill? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Front = 10K (Klipsch RF3 Centre = 5K (Klipsch RC3 trur eg) Forsterker = 10K (Yamaha RXv13000 Bak... skal kjøpes snart, men bruker noken gamle JVC. Fikk det ikkje til i mafia!.. Kan det vere pga eg bruker onboard kortet med spdif utgangen? fikk kun vanlig lyd, eller må eg bruke pro logic 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå