Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Senking 40/40. Fjærer m/ dempere, eller utan?

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt til å senke Audien 80'en min 40/40. Lurar derfor på om det er stor forskjell å kjøpe med nye dempere eller bare fjærer? Skal kjøpe med TÛV papirer. Ein anna ting, vil det utgjera ein stor forskjell med 40/40 eller 60/40 med tanke på vegane her i vesttelemark? Masse kjettingspor om vinteren, og tildels dårlege vegar om sommaren. Skal ha på 17" felgar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen blir jo selvfølgelig at bilen vil bli ytterligere 2cm lavere i front, og vil se mye bøsere ut.

En tysker bør ha litt stuk ;)

Selv kjører jeg 70/40 på bilstein B8, og jeg bruker bilen hele året på mye dårlige veier.

Bilstein er heller ikke SÅ stivt.

En kar her i byen monterte for ikke så lenge siden D2 coilovers (tilsvarende k-sport) og da snakker man virkelig stivt. Han la hele tyngden på skjermen og presset ned, og demperen gav ikke etter i det hele tatt, bare dekket som fjæret noen mm :p

Lenke til kommentar

www.brems.no selger bilstein i hvertfall.

Du kan jo ta en telefon eller sende en mail og høre om pris.

De forhandlerne jeg kjøper deler av selger bare deler til BMW og jeg har aldri handlet deler til noe annet merke så audi deler er jeg lite oppdatert på egentlig.

Dempere, 60/40 fjærer og senkeskåler til min 318 kommer i hverfall på 8300 spenn fra koed inkl. frakt og mva.

Vil tippe det blir noe av det samme til din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...