Nelson09 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Planlegger tur med kjærring og unge (3 år) til varme i løpet av året. Noen med tips om barnevennlige steder? da mener jeg ikke bamseklubb og slikt rammel, men lite trafikk, langgrunnt etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Planlegger tur med kjærring og unge (3 år) til varme i løpet av året.Noen med tips om barnevennlige steder? da mener jeg ikke bamseklubb og slikt rammel, men lite trafikk, langgrunnt etc Mallorca - Alcudia. Mer barnevennlig blir det ikke :o) Lenke til kommentar
LopudLover Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da vet jeg hva du leter etter :-) Sjekk den bilfrie og vakre øya Lopud. Lopud ligger 50 minutter med ferge fra Dubrovnik og har noen av de flotteste sandstrendene i Kroatia. Her bor man i private hus eller i 3 flotte små hoteller. se Lopud gruppen på FB for mer info. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis det er Kreta du tenker mest på, så kan jeg anbefale lansbyen Kalives. Her syntes jeg det var lite trafikk og støy, samt en passelig lansby hvor du kan ha med barn. Jeg har bod på Kiani Beach Resort og Kalives Beach. Kiani Beach Resort er en veldig rolig plass og mange muligheter for barn. Minuset er at det er ca 1-2 km inn til selve lansbyen og kan bli litt langt å gå for en 3 åring (men det finnes taxi – selv hadde jeg leiebil). Kalives Beach ligger midt i selve landsbyen og er en grei nok plass for unger, men det finnes ikke så mange aktivitetsmuligheter for barn. Likevel er jo stort sett 3 åringer fornøyd med bare de får en huske og rutsjebane. Det fine med disse to plassene er at trafikken er adskillig mye mindre en råkjøringen ved Aghia Marina, Platanias, etc.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Naxos er veldig barnevennlig lite/eller nesten ingen trafikk, der vi var så var det en stooooooor bukt som var veldig langgrunn. grekerne er også kjent for og være glad i barn på den gode måten,(la barn være barn/bråk så mye de vil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå