Bjørn Christiansen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei, Jobber med fashion på skolen for tiden og skulle gjerne hatt tilbakemelding på dette bildet. Det jeg hovedsaklig er på utkikk etter er tilbakemelding på lyskvaliteter, finish og styling, ikke så veldig interessert i utseende på modellen. Resten av serien finner dere på www.bj0rn.net. Endret 16. januar 2010 av Kopp Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det er noen skygger ved modellens lår, jeg mener bildet, kansje kunne vært penere uten. Forøvrig var bildet noe kaldt (hvitbalanse?) etter min smak, men det blir jo veldig individuelt. Selv om du, i utgangspunktet, ikke er interessert i modellens utseende. Tar jeg meg friheten å komme med en liten kommentar: For meg ser det ut som om poseringen av modellens ben var uheldig. Endret 16. januar 2010 av SirAmp Lenke til kommentar
Con Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ble noe kaldt for meg og. Men kanskje det er meningen? Synest det ser veldig bra ut fra midjen og opp. Beina ble ikke så bra for min del.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg synes at bildet virker noe flatt, savner mere kontrast.. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ser kritikken på litt rare skygger på beina og har ikke tenkt å forsvare det så veldig mye. Uttrykket skal være kaldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå