Gå til innhold

Den seksuelle velferdsstat

Kan seksualsosialisme forsvares?  

71 stemmer

1. 1. Kan seksualsosialisme forsvares?

• Nei, verken dette eller annen sosialisme
      27
    • Nei, alle eier sin egen kropp, men staten kan ta av pengene våre etter behov
      31
    • Ja
      13

Anbefalte innlegg

At rettsstaten skal beskytte rettigheter, og ikke innskrenke dem.- ikke innskrenke - rettigheter.

"På hvilken måte innskrenker rettsstaten rettighetene?"

Du er ikke gavmild om du "tar fra de rike og gir til de fattige".

"Spørsmålet her var om jeg ville bruke mine egene penger på å gi til de fattige. Ikke andres."

Dust. Hypoteser motbevises - de bevises ikke.

"Oi, såpass. Ser at jeg når igjennom til deg ja. La oss nå holde en saklig tone og ikke gå til personangrep her. Ingen vits i å sette seg selv i dårlig lys ved å komme med slike bemerkninger.

Er ingen vits i å motbevise en hypotese om det ikke ligger noen god bakgrunn for å komme med den. "

Google er din venn.

"Google er din venn og. Er da ikke så vanskelig å slenge ut en link så jeg slipper å lete etter svar på dine påstander."

Som igjen kan ha å gjøre med at lærerne her er bedre, for eksempel.

"Kan være en miks av begge. Kan godt være gode lærere vil ta privatskole siden de får bedre lønn, men jeg tror fremdeles ikke et fullt privatisert skolesystem vil føre til bedre utdanning for alle."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"På hvilken måte innskrenker rettsstaten rettighetene?"

Den tar pengene dine og styrer livet ditt.

"Spørsmålet her var om jeg ville bruke mine egene penger på å gi til de fattige. Ikke andres."

Det står du fritt til.

"jeg tror fremdeles ikke et fullt privatisert skolesystem vil føre til bedre utdanning for alle."

Det tror ikke jeg heller, men for de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...