mathiasgabrielsen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Heisann. Har en Boss metal core og en Crybaby wahwah pedal. Snakker selvfølgelig om gitar her. Men, jeg har et lite problem.. Når jeg spiller med Core'n så er det helt normalt, men når jeg deretter aktiverer wahwah så blir det helt innestengt lyd og det høres bare forferdelig ut! Noen som har anelse hva som jeg burde stille på for å få det normal? Altså; jeg vil bare ha den vanlige lyden fra metal core + litt wahwah i en solo, men lyden fucker seg til når jeg aktiverer wahwah. Er forresten koblet til en Gibson SG. Anyone? Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har du boost på Wah Wah pedallen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sett wah-en før vrengpedalen. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sett wah-en før vrengpedalen. Like he said. Det blir nemmelig svært stor forskjell. Vreng->wahwah = Wahwah'ing av en vrenglyd Wahwah->vreng = Vrenging av en wahwahlyd Lenke til kommentar
mathiasgabrielsen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Virket! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå