rubella Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har en bærbar med 32 bits windows vista. Har i den siste tiden plutselig opplevd endel blue screens. Dette skjer kun dersom pc har vært i hvilemodus i noen timer. Usannsynlig at det skal være noe virus, for jeg har nylig kjørt hele windows inn på nytt. Har ikke lastet ned noe etter dette ble gjort, heller ikke overført gamle filer. Noen som har den ringeste anelse hva feilen kan være? Det står følgende: Filer som beskriver problemet: Mini011610-01.dmp sysdata.xml Version.txt Lenke til kommentar
INGuD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har en bærbar med 32 bits windows vista. Har i den siste tiden plutselig opplevd endel blue screens. Dette skjer kun dersom pc har vært i hvilemodus i noen timer. Usannsynlig at det skal være noe virus, for jeg har nylig kjørt hele windows inn på nytt. Har ikke lastet ned noe etter dette ble gjort, heller ikke overført gamle filer. Noen som har den ringeste anelse hva feilen kan være? Det står følgende: Filer som beskriver problemet: Mini011610-01.dmp sysdata.xml Version.txt Skriv problemet på google, så finner du hvorfor på ca 5min. sånne problemer som det er det ikke bare deg som har slitet med, så det er garrantert noe på google Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Se hvilken feilkode som kommer opp, google den. Evt så kan du jo ta en titt på filene du selv har skrevet opp at du skal titte på Lenke til kommentar
rubella Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Har prøvd å google, men synes egentlig ikke jeg ble så mye klokere. Hvor finner jeg feilkoden? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har prøvd å google, men synes egentlig ikke jeg ble så mye klokere. Hvor finner jeg feilkoden? Midt på bluescreenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå