*F* Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 TS: Hva gjør man hvis en person man ikke har noe til felles med vil være vennen din? Jeg går i en klasse på en videregående skole, med en jente som får meg til å irritere meg over alt hun gjør. Det pleier som oftest å være sån at to mennesker må like hverandre for å være venner, men hun her skjønner ikke at hun ikke er min type person i det hele tatt. Jeg liker henne ikke og ergrer meg over henne hver gang hun trenger seg på. Hun tar ikke et hint. Hva ville dere gjort?? Bruker: eg pleier alltid å slenge masse dritt til de jeg ikke vil være venn med. Si hvor stygg hun er, feit hun ser ut med de klærne, håret set ut som hun har dyppa i dass. Be henne slutte å dope seg før skolen og si at det ikke er tøft med røyke ånde. Dra på så mye du greir og jeg garanterer at du ikke får (u)ønskede venner TS: Det hørtes jo ut som en jævla god plan nei! Bruker: Funker alltid. Noen ganger spytter jeg på dem da, i ansikt eller klær spiller ingen rolle, sender et klart signal, men vær klar over at du kan bli angrepet TS: Er du seriøs? Fatter faktisk ikke at du har venner. Bruker: Jeg er seriøs. Har en venn eller to. Ser i ettertid at taktikkene min ikke er helt ideelle 9 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ikke noe standard gullkorn nei, men jeg husker jeg lo godt da jeg leste det i den aktuelle tråden Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dette husker jeg, alltid bra å kunne hjelpe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Dette er et godt gullkorn og jeg takker for hjelpen det gir meg med å skrive et kåseri om vennskap. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Dette er et godt gullkorn og jeg takker for hjelpen det gir meg med å skrive et kåseri om vennskap. Tøft Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 HAHAHA synes den var bra jeg XD Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det stemmer, det. Jeg skrev et kåseri om vennskap, der jeg hentet inspirasjon herfra. Karakter: 5+. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke så galt det der erlend. Men ingen diskusjon.no under kilder :O Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg følte ikke at den informasjonen var så relevant at den kunne spores tilbake hit. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Selv går jeg ikke på skole, men når jeg gjorde det presset jeg inn så mange kilder jeg jeg overhodet greide. Da ser det ut som du virkelig har brukt tid på å hente inn informasjon og insperrasjon. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Da ser det ut som du virkelig har brukt tid på å hente inn informasjon og insperrasjon. Med den rettskrivningen tror jeg ikke kildehenvisning(er) vil ha stor betydning. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Takk. Jeg skal gå med på at jeg generelt slurver litt med kilder. Men nå må ikke denne tråden spore totalt av. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe, denne var bra, men lo først når jeg leste det siste! Mer, mer! Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skjønner ikke at TS ikke ser gjennom overdrivelsen til "bruker". Morsomt var det i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå