VJ2 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hei! Har nå registrert meg på denne siden http://www.premiuminvites.com/ og fått 7 venner til å registrere seg og gjøre en kampanje. Så bestilte jeg Spotify Premium som det stod, og venter på mail for å få premiumen min. Noen som vet hvor lang tid det tar? Gått 2-3 dager nå. #Ref-linker er ikkje noko ein liker her på forumet# Endret 15. januar 2010 av Jankee Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Høres ut som noe tull spør du meg, kan noen bekrefte at det fungerer? Lenke til kommentar
VJ2 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Høres ut som noe tull spør du meg, kan noen bekrefte at det fungerer? Lest på flere forum at det funker, bekreftet av flere brukere der Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 er ikke verd det, da jobber jeg heller en time ekstra på den vanluge jobben og tjener mer en en premium konto koster. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er nok bare tull og fanteri ja. Mulig et _fåtall_ vil få invite, men de fleste vil nok ikke få. De er bare ute etter medlemmer, som de igjen får reklame inntekter for. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kan bekrefte at dette virker! Tar kanksje 1 time av din tid til å få 1 måned med spotify premium! Okey? En time jobb = 200 kr? Hvorfor ikke bare jobbe og betale? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kan bekrefte at dette virker! Tar kanksje 1 time av din tid til å få 1 måned med spotify premium! Okey? En time jobb = 200 kr? Hvorfor ikke bare jobbe og betale? Selv etter skatt er det utrolig bra avkastning av å jobbe i stedet for. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg satte inn 150 spenn på Unibet konto'en og fikk 3 mnd'er gratis Premium Og de pengene kan jeg jo tjene litt mer på ved og spille poker og så ta ut Det er jo ikke noe som gjør at du får evig gratis premium Men 3 mnd'er er 3 mnd'er Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor lang tid tok det før du fekk premium? Kom det i en mail? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg satte inn 150 spenn på Unibet konto'en og fikk 3 mnd'er gratis Premium Og de pengene kan jeg jo tjene litt mer på ved og spille poker og så ta ut Nettpoker er jo kjent som en gullgruve for alle som spiller det. Alle jeg kjenner som spiller det får det til å virke som de tjener penger som gress. Heldigvis vet jeg at folk er løgnere, og at matematikk sier at totalt sett går alle som spiller poker i minus siden nettpokersiden tar sin del, og fordeler resten nesten vilkårlig rundt omkring. Men tre måneder for 150 kr er jo en god deal. Endret 26. januar 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) *fjernet* Endret 3. mars 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå