skittentøy Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 heey... jeg trenger hjelp med to problemer.. det første er der det komemr opp en feilmelding ganske ofte. Jeg har lastet ned en fil, men var redd for å bytte den ut med den orginale slik at Pc'en kanskje skulle crashe.. det andre problmet er: Når jeg skal spille COD MW2 som data'en min tar helt fint, så klikker data'en... sjermen skrur seg av, og hvis jeg hører en kammerat på f.eks Ventrilo sier hey... så blir lyden stoppet og den tar omigjen hele tiden veldig fort he-he-he-he-he-he MVH Pizzakongen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan mulig hjelpe å kjøre CCleaner her, den rydder opp dll filer ganske bra. Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kjekk den ja. Hvis ikke cc gjør jobben... Første testen blir å laste ned å erstatte filen, rename den du har til noe annet og kopier den nye inn i samme folder, så har du den gamle i tilfellet. så kan du sjekke om det er feil på noen av systemfilene dine. Gå til startmenyen, kjør, skriv cmd og trykk enter. i vinduet som åpnes sricver du inn: sfc/scannow Følg eventuelle instruksjoner og prøv igjen. Sjekk at filene er registrert med: regsvr32 / i SHELL32.DLL Samme fremgangsmåte som over. Neste blir eventuelt virus, sjekk mer trend micro housecall om du har virus. så kan du eventuelt laste ned og kjøre hijackthis og poste logen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå