Beritaron Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har for en god stund siden lastet ned en oppdatering til PSP (3.51), og da til selve konsollen. Jeg sliter veldig med å få fjernet denne. Trekant som fungerer fint på det som er installert på M2-brikken funger ikke her. Lenke til kommentar
INGuD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har du prøvd å gå inn på system, og formatere minnebrikka? Det funket for meg. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Da oppdateringen har av en eller annen grunn blitt lastet ned til PSPen og ikke minnebrikken, så tror jeg ikke det vil ha noe for seg. Har tatt ut minnebrikken og prøvde å gjøre en formatering for å se om man kunne få noen valg på PSPen også, men overraskende (ironisk) nok fungerte det dårlig. Jeg har også sett etter en eller annen mulighet for å stille PSPen tilbake til slik den var når den ble kjøpt, det eneste jeg fant her var en måte å stille tilbake alle systeminstillinger (som ikke fjernet oppdateringen). Lenke til kommentar
INGuD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da oppdateringen har av en eller annen grunn blitt lastet ned til PSPen og ikke minnebrikken, så tror jeg ikke det vil ha noe for seg. Har tatt ut minnebrikken og prøvde å gjøre en formatering for å se om man kunne få noen valg på PSPen også, men overraskende (ironisk) nok fungerte det dårlig. Jeg har også sett etter en eller annen mulighet for å stille PSPen tilbake til slik den var når den ble kjøpt, det eneste jeg fant her var en måte å stille tilbake alle systeminstillinger (som ikke fjernet oppdateringen). Hmm. Har du prøvd å bruke gå inn på PSP via pc-en din, og se etter opptateringa? Jeg har ikke prøvd det ut, men kanskje det funker. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, men fant den ikke. Prøvde å se om USB-mode fungerte uten minnebrikke, men det gjorde det ei, så tror ikke jeg fåt tilgang til selve PSP'en via USB, kun minnebrikke. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor fjerne den? Hvis du prøver å gå tilbake til den fw-en som var når du kjøpte PSPen går ikke det ved en formatering Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror nok han mener den filen man installerer firmwaren med. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hvorfor fjerne den? Hvis du prøver å gå tilbake til den fw-en som var når du kjøpte PSPen går ikke det ved en formatering Det gjør jo ikke noe å ha den der, men utrolig irriterende å forbi den hver eneste gang jeg skal til spill jeg har lastet ned ... eller, det er ikke det som er mest irriterende. Det som er mest irriterende er at det ikke ser ut til at det går ann å slette denne. har fw6.20, og denne filen er til 3.51. Har ligget der en stund for å si det sånn. Oppdateringer legger seg vel på PSPen, så er klar over det. Det jeg lurte på var om det går ann å resette hele maskinen (ikke minnebrikken) til slik den var da jeg kjøpte den, så laster jeg heller ned oppdateringene på nytt om det skal være så vanskelig å få fjernet denne. Tror nok han mener den filen man installerer firmwaren med. Det stemmer ja. Endret 16. januar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det som er mest irriterende er at det ikke ser ut til at det går ann å slette denne. har fw6.20, og denne filen er til 3.51. Har ligget der en stund for å si det sånn. Det der kommer også opp på noen spill. Står det noen spill i PSP-en? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Tar nok kortere tid å bare slette alt slik at den er som den var da jeg kjøpte den og laste ned oppdateringer enn å surre mer med med dette Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Det som er mest irriterende er at det ikke ser ut til at det går ann å slette denne. har fw6.20, og denne filen er til 3.51. Har ligget der en stund for å si det sånn. Det der kommer også opp på noen spill. Står det noen spill i PSP-en? Ser man det ja ... PSPen har ligget en god stund til jeg den frem for litt siden. Etter det har jeg kun spilt spill jeg har lastet ned eller det som stod i. Så det betyr at spill noen ganger kommer med softwareoppdateringer til PSP om det f.eks er nødvendig for å spille et spill man har kjøpt? Var akkurat på vei til å slette alt på PSP, som om det hadde hatt noe for seg uansett Takker! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Men det får du ikke gjort. Har du ikke lest det som står når du oppdaterer? "PSP-en kan ikke gå tilbake til tidligere firmwarer når du oppdaterer" eller liknende. Edit: Hvis den forsvant når du tok ut spillet er nok problemet løst Endret 16. januar 2010 av Kris Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Men det får du ikke gjort. Har du ikke lest det som står når du oppdaterer? "PSP-en kan ikke gå tilbake til tidligere firmwarer når du oppdaterer" eller liknende. Edit: Hvis den forsvant når du tok ut spillet er nok problemet løst Gjorde ikke regning med at det hadde funket helt uten videre, men tenkte at det måtte være en eller annen smaring som hadde lagt ut en oppskrift på hvordan dette kan gjøres på internett. Å lese igjennom det som står når jeg oppdaterer gjør jeg selvfølgelig hver gang Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Enkelte spill har fw-upgrades på UMD. Det hadde ihvertfall min 3004 m/ nfs:undercover når jeg kjøpte den. Uansett så får du ikke lagret en fw-upgrade-fil på PSP`en da du __MÅ__ ha stick for å lagre ting på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå