INGuD Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har problemer med Roccat kone. Jeg kjøpte den i butikken for ganske lenge siden, jeg har alltid hatt samme problem med musa... den 'hakker' bortover, når man drar den til høyre, venstre, opp eller ned. Er det noen som har hatt samme problem, eller veit åssen du kan fikse det. hadde jeg satt pris på det. PS: Jeg har søkt, men jeg har ikke funnet ut av problemet. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du har selvfølgelig sjekket at laser/rødpunkt under er clean. Hår, skitt, smuss osv gir akkurat den effekten du beskriver. Lenke til kommentar
INGuD Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Du har selvfølgelig sjekket at laser/rødpunkt under er clean. Hår, skitt, smuss osv gir akkurat den effekten du beskriver. hva burde jeg bruke for å fjerne støvet? - Tusen takk jeg brukte q-tips. og det funket ! føler meg dum som ikke tenkte på det. takk så mye. Endret 16. januar 2010 av INGuD Lenke til kommentar
Largie Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Q-tips funker fin fint, ja Ting som er optisk må holdes rent... Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Syns forøvrig at min Roccat Kone+ er SVÆRT følsom for nettopp dette. Har aldri hatt bruk for å rense musene mine før, og jeg har hatt mange forskjellige muser med forskjellige sensorer. Det tok meg 2 dager før Kone+ musa begyndte å hakke, noe som aldri har skjedd med meg på de 10 åra jeg har brukt optiske/laser muser. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Min høyere tast er treig, av alle ting, kan det ha seg at noe har samla seg inn der? Den er seig foran på knappen, men funker helt fint lengre inn. Gir meg selv senskader hvis jeg skal sitte å trykke innerst på knappen hele tiden, så ødeleegger jeg dekselet ved å ta den av? - Syntes det var unødvendig å lage ny tråd. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Høyretasten på min kone er hyperaktiv F.eks høyreklikker jeg på en link så klikker den flere ganger så den velger øverste valget som kommer under musepekern før jeg engang ser menyen. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 hmm, prøv å reinstallere drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå