Gå til innhold

Akamtreff i dyreparken i kristiansand?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere slutte med pessimismen her. Det blir knallvær på lørdag. Vær sterke i troen nå :)

Det er klart det blir det!

Og om det ikke blir det, så tåler vi da å vannes litt!  :thumbup:

(Dog håper jeg jo på oppholds, ellers forblir kameraet i sekken...)

@snodig

Du klarer ikke å ordne en tur ned i innhegningen til enkelte av dyrene isteden da? :p

Løvene f.eks (^.^)  :tease:

Lenke til kommentar

Indeed. Batteriet var tomt, så jeg gikk over til naboen og lånte et batteri, koblet startkabler mellom og startet.

Det likte ikke bilen, så nå lyser EPC-lampen, og bilen ber meg, på tysk, om å oppsøke nærmeste autoriserte Volkswagen-verksted.

Det i seg selv kunne jeg ignorert, verre er det at gasspedalen ikke lyster. Har vel klart å smelle en sensor eller noe... ><

EDIT: Noe som suger. Hadde sett frem til denne turen.

EDIT2: Lot bilen gå i 30min, og nå ser det ut til å virke. Lampen lyser, men likevel fungerer alt. Satser på alt virker, men feilkoden henger igjen, så kjører nå.

EDIT3: Blir hjemme. Bilen føles ikke normal ut (mulig det bare er paranoia). Best å ikke ta risker når det gjelder slikt...

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Da er treffet over og folk har kommet seg hjem, eller er på veien. Dette ble et utrolig flott treff - været var bra med alt fra sol til lett skydekke.

Jeg har opprettet en tråd hvor vi kan legge ut bildene våre.

Det er mulig det tar litt tid før det kommer ut noen bilder - jeg tok rundt 650! Og det var andre som tok fler :)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...