Gå til innhold

Akamtreff i dyreparken i kristiansand?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han som sa at han kanskje kunne skaffe god pris på inngang sier at han kanskje kan skaffe oss gratis inngang om vi låner vekk noen bilder til en artikkel om vårt (kongelige) besøk, uten at vi gir ifra oss rettigheter, og uten at dyreparken får bruksrett til annet enn den saken, og at vi blir kreditert.

Er det interessant om det blir aktuelt?

Lenke til kommentar

Han som sa at han kanskje kunne skaffe god pris på inngang sier at han kanskje kan skaffe oss gratis inngang om vi låner vekk noen bilder til en artikkel om vårt (kongelige) besøk, uten at vi gir ifra oss rettigheter, og uten at dyreparken får bruksrett til annet enn den saken, og at vi blir kreditert.

Det er det for min del.

Lenke til kommentar

Han har heldigvis ikke sett kvaliteten på mine bilder, men skulle jeg mot normalt få et blinkskudd er det ikke meg i mot å la de få bruke dette. Gratis inngang er ikke å fornekte med min økonomi om dagen.

Jeg er alt i kristiansand nå og vi får håpe det tunge skylaget som har ligget over her de siste dagene slipper til lørdagen.

Værmeldingen så ikke så ille ut så håper den stemmer, for de siste dagene her nede har vært utrolig grå og triste.

Håpte jeg skulle slå til med lykketallspotten i vikinglotto i går så jeg kunne skaffet meg et teleobjektiv før lørdagen, men det gikk jo rett vest som alltid det.

Er spent på hvor mye jeg kommer til å savne litt mer tele i parken når alt jeg har er Tamron 17-50 og en 50mm 1.8 :/

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg er alt i kristiansand nå og vi får håpe det tunge skylaget som har ligget over her de siste dagene slipper til lørdagen.

Værmeldingen så ikke så ille ut så håper den stemmer, for de siste dagene her nede har vært utrolig grå og triste.

Håpte jeg skulle slå til med lykketallspotten i vikinglotto i går så jeg kunne skaffet meg et teleobjektiv før lørdagen, men det gikk jo rett vest som alltid det.

Er spent på hvor mye jeg kommer til å savne litt mer tele i parken når alt jeg har er Tamron 17-50 og en 50mm 1.8 :/

Tar med paraply jeg, bare i tilfelle.

Er nok noen andre som bruker Nikon som kan låne vekk utstyr når vi kommer dit, jeg har canon for tiden, så hvis noen trenger å låne en 70-200 eller 135mm så er det muligheter.

Dama mi har en 90mm, men det er jo ikke akkuratt supertele det heller.. Forøvrig trenger de sikkert ikke bilder fra alle, bare fra noen, og da kan vi sende de beste.

Lenke til kommentar

sn0dig: Du har ikke en 24-70 til nikon? :love: Har prøvd å få tak i på Svg. foto men de har ikke flere igjen. :dontgetit:

archongamer: Har en sigma 70-300 liggende hjemme som jeg ikke bruker som du kan få låne hvis du vil det?

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

Det er helt greit for meg. Hvis jeg skulle klare å få et bra bilde så er det bare gøy hvis dyreparken kan bruke det.

Nå har jeg pakket og alt står klart. Drar så fort jeg kommer meg vekk fra jobb i morgen. Har også klart å slette bekreftelsen på hotellbestillingen, men det bør ikke være noe problem.

Er det forøvrig noe jeg burde huske å ta med?

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Vi satser på at været blir ok slik at vi slipper å bære rundt på paraply.

Om det er knallregnvær på lørdagsmorra er jeg i min tvil om jeg kommer.. Ser fort om jeg dukker opp eller ikke..

Har forresten fått med meg en kameraet som blir med i tillegg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...