Yavel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 tja det kan jo være noe mørkt enkelte plasser, blir det byen etter på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er en del av oss som har hotell til søndagen, så det ligger nok en bytur på lur. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 nesten høre hvem som kan, og hvor gamle folk er Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Han som sa at han kanskje kunne skaffe god pris på inngang sier at han kanskje kan skaffe oss gratis inngang om vi låner vekk noen bilder til en artikkel om vårt (kongelige) besøk, uten at vi gir ifra oss rettigheter, og uten at dyreparken får bruksrett til annet enn den saken, og at vi blir kreditert. Er det interessant om det blir aktuelt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Han som sa at han kanskje kunne skaffe god pris på inngang sier at han kanskje kan skaffe oss gratis inngang om vi låner vekk noen bilder til en artikkel om vårt (kongelige) besøk, uten at vi gir ifra oss rettigheter, og uten at dyreparken får bruksrett til annet enn den saken, og at vi blir kreditert. Er det interessant om det blir aktuelt? Det er det for min del. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da virker det som vi er med! Kan hende vi blir litt sene (dukker kansje opp rundt 11), da vi kjører fra Stavanger på lørdag morgen, og har ikke så veeeldig lyst å stå opp 0530. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Han som sa at han kanskje kunne skaffe god pris på inngang sier at han kanskje kan skaffe oss gratis inngang om vi låner vekk noen bilder til en artikkel om vårt (kongelige) besøk, uten at vi gir ifra oss rettigheter, og uten at dyreparken får bruksrett til annet enn den saken, og at vi blir kreditert. Er det interessant om det blir aktuelt? Han har heldigvis ikke sett kvaliteten på mine bilder, men skulle jeg mot normalt få et blinkskudd er det ikke meg i mot å la de få bruke dette. Gratis inngang er ikke å fornekte med min økonomi om dagen. Jeg er alt i kristiansand nå og vi får håpe det tunge skylaget som har ligget over her de siste dagene slipper til lørdagen. Værmeldingen så ikke så ille ut så håper den stemmer, for de siste dagene her nede har vært utrolig grå og triste. Håpte jeg skulle slå til med lykketallspotten i vikinglotto i går så jeg kunne skaffet meg et teleobjektiv før lørdagen, men det gikk jo rett vest som alltid det. Er spent på hvor mye jeg kommer til å savne litt mer tele i parken når alt jeg har er Tamron 17-50 og en 50mm 1.8 :/ Endret 18. mars 2010 av archongamer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg er alt i kristiansand nå og vi får håpe det tunge skylaget som har ligget over her de siste dagene slipper til lørdagen. Værmeldingen så ikke så ille ut så håper den stemmer, for de siste dagene her nede har vært utrolig grå og triste. Håpte jeg skulle slå til med lykketallspotten i vikinglotto i går så jeg kunne skaffet meg et teleobjektiv før lørdagen, men det gikk jo rett vest som alltid det. Er spent på hvor mye jeg kommer til å savne litt mer tele i parken når alt jeg har er Tamron 17-50 og en 50mm 1.8 :/ Tar med paraply jeg, bare i tilfelle. Er nok noen andre som bruker Nikon som kan låne vekk utstyr når vi kommer dit, jeg har canon for tiden, så hvis noen trenger å låne en 70-200 eller 135mm så er det muligheter. Dama mi har en 90mm, men det er jo ikke akkuratt supertele det heller.. Forøvrig trenger de sikkert ikke bilder fra alle, bare fra noen, og da kan vi sende de beste. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) sn0dig: Du har ikke en 24-70 til nikon? Har prøvd å få tak i på Svg. foto men de har ikke flere igjen. archongamer: Har en sigma 70-300 liggende hjemme som jeg ikke bruker som du kan få låne hvis du vil det? Endret 18. mars 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Vel, siden jeg skriver at jeg har Canon, så ligger det vel i kortene at jeg ikke har en 24-70? Har hatt den i ca en uke når jeg hadde nikon, men var ikke fornøyd. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 archongamer: Har en sigma 70-300 liggende hjemme som jeg ikke bruker som du kan få låne hvis du vil det? Kunne jo vært interssant å prøve den og jeg føler det jeg har blir litt kort, så gjerne det Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Det er helt greit for meg. Hvis jeg skulle klare å få et bra bilde så er det bare gøy hvis dyreparken kan bruke det. Nå har jeg pakket og alt står klart. Drar så fort jeg kommer meg vekk fra jobb i morgen. Har også klart å slette bekreftelsen på hotellbestillingen, men det bør ikke være noe problem. Er det forøvrig noe jeg burde huske å ta med? Endret 18. mars 2010 av bareanton Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er det forøvrig noe jeg burde huske å ta med? Som snodig var inne på kan det nok være en ide med paraply, just in case. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Som snodig var inne på kan det nok være en ide med paraply, just in case. Det er feigt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Som snodig var inne på kan det nok være en ide med paraply, just in case. Det er feigt Hører du snodig Ser vel ikke ut som det er meldt paraply vær, men jeg tar nok med en i bilen og er heller da litt feig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Ingen av dere som får komme under min paraply, så dere får bare bli våte og ekle Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er feigt! Pluss at jeg ikke har paraply.... Jeg stoler på yr.no Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi satser på at været blir ok slik at vi slipper å bære rundt på paraply. Om det er knallregnvær på lørdagsmorra er jeg i min tvil om jeg kommer.. Ser fort om jeg dukker opp eller ikke.. Har forresten fått med meg en kameraet som blir med i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå