ze5400 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Øst passer best for meg Er vel også den som er 'hovedinngang'? Vet ikke hvordan det er med parkering på Vest, men på Øst kan man parkere så og si inne i parken. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er øst den med Noas skip hotellet? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Dere får bestemme, ser ut som jeg får ut mopeden til da, så er ikke noe problem å kjøre litt lengre for meg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 aka rica dyreparken hotel? der jeg og dama skal bo? passer meg fint Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Da sier vi øst. Øst er fint å møtes ved Selvom det faktisk er vest som er hovedinngang.. Edit: Spørsmålet er vel heller om øst er åpen nå. De pleier som regel å bruke vest når det er lavsesong.. Endret 12. mars 2010 av Sinvano Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Da sier vi øst. Øst er fint å møtes ved Selvom det faktisk er vest som er hovedinngang.. Edit: Spørsmålet er vel heller om øst er åpen nå. De pleier som regel å bruke vest når det er lavsesong.. Er det noen som har et kart som faktisk viser hvordan dette er satt opp. websidene til dyreparken forvirrer mer enn den forklarer. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Søk på Rica Dyreparken Hotel AS på en eller annen karttjeneste så får du det frem. Det er ikke vanskelig å finne frem (så vidt jeg husker). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Søk på Rica Dyreparken Hotel AS på en eller annen karttjeneste så får du det frem. Det er ikke vanskelig å finne frem (så vidt jeg husker). Det er ikke vanskelig å finne frem, sånn sett. Men hvor er vestre og østre inngang på f.eks. dette kartet ? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ahhh, det var ikke lett nei.... Kanskje vi heller bare skulle møtes på parkeringsplassen akkurat der pilen står på kartet du linkte. Så kan vi si at vi treffes med den svarte Volvoen som kommer til å stå der. Så kan ihvertfall jeg trø ut av bilen (en svart Volvo) å være på rett plass. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ahhh, det var ikke lett nei.... Kanskje vi heller bare skulle møtes på parkeringsplassen akkurat der pilen står på kartet du linkte. Så kan vi si at vi treffes med den svarte Volvoen som kommer til å stå der. Så kan ihvertfall jeg trø ut av bilen (en svart Volvo) å være på rett plass. :!: Jeg tror det er en god ide. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vest er der som pila er ja, og når jeg tenker meg om så er det nok den som er åpen. Er ikke så langt fra rica, 2-3 min å gå ca. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 vest = hovedinngangen. tror det er litt dårlig med parkering der nå pga ny vei, men det finner vi ut av. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Okay. Turns out I was mistaken, sorry Burde uansett ikke bli noe problem å finne hverandre, men for sikkerhetsskyld burde alle kanskje ha nummeret til en kontaktperson? Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Okay. Turns out I was mistaken, sorry Burde uansett ikke bli noe problem å finne hverandre, men for sikkerhetsskyld burde alle kanskje ha nummeret til en kontaktperson? Ja, det kan jo være greit. Så kan folk bare ringe hvis de ikke finner fram. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Da har jeg sendt nr mitt til alle som har vist interesse for treffet. Er det noen som ikke har fått så må dere bare rope ut. Kan være greit om noen andre også sender nr. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Da har jeg lagret ditt og bareanton sitt tlf.nummer i tilfelle noe skulle dukke opp. Er 99,9% sikker på hvor der dere har avtalt å møtes er, så regner med det skal gå i orden av seg selv Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Da har jeg fått en PM av en bruker her på forumet som jobber i dyreparken, der han skrev at han skulle prøve å skaffe oss en god pris på inngangen, siden vi er så tøffe! Og det ser jeg som grunn nok til å bumpe denne tråden litt opp igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kjempebra, sn0dig. Det er ikke for sent å melde seg på, hvis dere ikke har gjort det. Jeg skal kose meg i kveld med å pakke fotobagen og kofferten. Jeg skal da lade samtlige batterier, og tømme minnekortene slik at alt er klart. Er det noe vits i å ta med stativ eller monopod ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå