Panerai Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tja, vi har ikke akkuratt god tid. Sist gang jeg var der kom vi kl. 12 og da hadde vi litt lite tid i parken. Den er stor vet du. En time i tillegg hjelper nok, men når x antall akam brukere skal gå samlet så går det nok litt tregt.. Det er også en stor park med store distanser å bevege seg over. Jeg vet at på søndagene er det mating av de nordiske dyrene kl. 13. Og løvepresentasjon 13:30 (mulig den bare er på sommeren). Jeg vet ikke om matingen også er på lørdag, men den vil jeg anbefale dere å få med dere. Ja, jeg skrev at den er stor Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den Har vi noen mulighet for å "søke" om å få være der en time eller to ekstra? Det er jo mulig å sende dem en mail, evt. ringe og si at man kommer noen fotointeresserte folk og høre om det er mulig... Kan være de er snille. Det er jo tross alt sørlendinger det er snakk om. Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet? Jeg skumlest litt for kjapt der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, jeg skrev at den er stor Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den Det er klart - vi trenger ikke å fyke rundt som en velregissert saueflokk Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet? Kan sjekke til uka. Men da bør jeg vite hvor mange vi blir Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, jeg skrev at den er stor Løvemating har jeg ikke bruk for å få med meg igjen, da jeg så det i sommer, så det kan jo være mulig å dele seg i to grupper da, hvis det er noen andre som ikke trenger å se den Det er klart - vi trenger ikke å fyke rundt som en velregissert saueflokk Jo, det må vi jo. Ellers ser vi ikke ut som en gjeng med hvite japser. Vi kan jo prøve. Tom du tar initiativet? Kan sjekke til uka. Men da bør jeg vite hvor mange vi blir Du kan jo si at det blir rundt 10 stk +/- Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er med og jeg drar med meg dama mi også. Litt usikker på om jeg skal dra ned til Kristiansand på fredagen eller om jeg kjører hjemmefra lørdags morgen. Uansett så slenger jeg meg inn på hotell i sentrum og er der til søndag. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ettersom NothinDoin™ fortsatt sitter og ser på film, så får jeg sparke igang denne igjen. <b>En oppsummering.</b> Det er flere som kan tenke seg en tur til dyrehagen en lørdag i lavsesongen. Om en stund var tidsangivelsen ... Det var mest stemning for en dag i mars. <b>Forslag til tid og sted.</b> Dato: 20.03.10 Tid: <strike>10:00</strike> 11:00 til 15:00 Jeg har da tenkt å reise fra Bærum til Kristiandsand på fredag ettermiddag og hjem igjen på søndagen noe utpå dagen. På hjemveien blir det nok noen stopp for å fotgrafere. Har da tenkt å finne et hotell i Kristiansand sentrum. Jeg kan ikke den datoen - antar allerede na, at jeg har andre oppdrag da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Tom, har du funnet ett hotell som ser greit ut? Muttern sa at hun kunne spandere hotell, så jeg og dama drar ned fredag etter skole og hjem igjen lørdags kvelden. Blir sikkert rica dyreparken hotel Edit: Og forøvrig; siden det var mitt forslag å utsette start til 11.00 pga kjøring fra stavanger så er det ikke nødvendig for min del lenger, vi kan godt begynne 10. Endret 27. februar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 For å prøve å få oversikten nå: Hvor mange er det som faktisk kommer til å møte? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tom, har du funnet ett hotell som ser greit ut? Muttern sa at hun kunne spandere hotell, så jeg og dama drar ned fredag etter skole og hjem igjen lørdags kvelden. Blir sikkert rica dyreparken hotel Nei,ikke enda - tenkte å ta det i løpet av helgen. Jeg ser for meg et hotell i Kristiansand - da er det noe å finne på om kvelden Det er jo bare en kort kjøretur ut til dyreparken. Men hotellet ved dyreparken er nok rimeligere ... Skal dere ha en eller to overnattinger? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Vi tar en overnatting. Ned på fredagen etter skolen, hjem igjen lørdags kveld. Kostet 970,- for dobbeltrom. Ikke direkte billig, men ikke jeg som betaler ^^ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var ikke direkte dyrt. Men det var ikke det billigste heller. Da er dere på plass en gang mellom 6 og 7 på kvelden da? Jeg lurte litt på 1-2-3 Hotell eller Yess! Hotell. Men hvis det er flere som skal på på Rica Dyreparken,så kan jeg godt ta inn der jeg også. Så kan vi ha en liten foto-pep-talk på kvelden Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg kommer, tenkte å legge oss inn på Ernst Hotell, det ligger midt i byen. Bestiller hotell i morgen. Kommer på kveldingen fredag og blir til søndag. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Tja, må nesten få vite om det er andre som har tenkt til å komme før vi vet om det er andre som skal overnatte der. Vi kommer nok frem i 7 tiden ja. Ang pep-talk, you'll bring the whiskey? Jeg har sluttet å drikke, så den siste der var ment som en spøk Forøvrig; Det kan se ut som om jeg har lokket Hille til å bli med også Endret 27. februar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nå har de sikkert en brukbar whisky på hotellet Men jeg pakker nok sekken med fotoutstyr. Jo fler jo bedre. Jeg kommer, tenkte å legge oss inn på Ernst Hotell, det ligger midt i byen. Bestiller hotell i morgen. Kommer på kveldingen fredag og blir til søndag. Det er det som er min plan også. Hotel Ernst så jo bra ut - ikke så gal pris heller. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 [quote name='tomsi42' date='27. februar 2010 - 19:10' Det er det som er min plan også. Hotel Ernst så jo bra ut - ikke så gal pris heller. Hvis du er LO-medlem kan du gå inn via LO-favør på nettsida deres og få det enda billigere. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, da har jeg bestilt et rom på Ernst til meg og dama. Jeg drar etter jobb på fredag så jeg er der nok før 1800. Dere må si ifra hvis vi skal finne på noe på fredagskvelden også. Hvis ikke kommer jeg til å svinse litt rundt i sentrum med kamera med noen pitstop innom byens vanningshull. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, da har jeg bestilt et rom på Ernst til meg og dama. Jeg drar etter jobb på fredag så jeg er der nok før 1800. Dere må si ifra hvis vi skal finne på noe på fredagskvelden også. Hvis ikke kommer jeg til å svinse litt rundt i sentrum med kamera med noen pitstop innom byens vanningshull. Da har jeg booket meg inn på samme hotell. Tar nok fri den fredagen og satser på å være i Kr.sand en gang etter 17:00. Er ikke meg i mot å finne på noe på fredagskvelden. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Glemte jo å svare Tom på hvor jeg var på den aktuelle datoen... Men, jeg får svare slik - den 20.mars er jeg her : http://www.flickr.com/search/show/?q=andasibe+mantadia Kos dere i snøen i dyreparken edit : wtf, funker ikke den funksjnene med slideshow nå ? Endret 1. mars 2010 av ThorEH Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Glemte jo å svare Tom på hvor jeg var på den aktuelle datoen... Men, jeg får svare slik - den 20.mars er jeg her : http://www.flickr.com/search/show/?q=andasibe+mantadia Kos dere i snøen i dyreparken Det der ser fælt ut - mye bedre med snøen i Norge Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gjerne litt snø så lenge jeg kan være sikker på at slike dyr er godt innenfor gjerder/glass. Merket nesten fobien meldte seg bare av å se på bildene, og der nede ville jeg nok så vidt våget meg utenfor døra Er det blitt avgjort om vi møtes kl 10 eller 11? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er tilhenger av kl. 10:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå