cxzzxc Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har et 9500Pro som eg skal koble til TV`en (igjen), eg har gjort d før og skulle teste d i dag, men så kom alt opp kvit,svart ? Har hatt med farger før...Noen som vet ka som er problemet som kan hjelpe meg ? ? Bruker forøvrig nyaste omega driverane Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 du må stille inn på tv at du bruker composite eller s-video etter hva du bruker, støtter ikke tv svideo g maskinen står på det endre til composite på pcn. Bruk også det oransje hullet for scart kontakten om du bruker svideo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". trenger jeg si mer? posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg