Murty Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Vet noen hvordan man fjerner en plagsom kamerat som heter ståle bort fra data`n min. hAN ER UTROLIG PLAGSOM Lenke til kommentar
Colin Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Ja, du må avinstallere den. Hvis ikke det hjelper må du installere Bønna 1.0, som er en større og slemmere kamerat, som banker opp plagsomme kamerater. Pål Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 bruk pistolKan du være så snill å ikke bumpe urgammle tråder. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Oi, over et år jo. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vet noen hvordan man fjerner en plagsom kamerat som heter ståle bort fra data`n min. hAN ER UTROLIG PLAGSOM jeg har samme problem... mitt er vel ståle verson M (Ståle M) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Lufen er blitt fæl til å bumpe gaaaamle tråder... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er egentlig ikke noe galt i og bumpe gamle tråder sålenge de har et innhold. den eneste tråden jeg har bumpa er den første tråden i søppel. lengs siden det var aktivitet i den mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå