Pubé Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg er selv 16, kun 1 eller 2 år eldre enn deg (?) og hadde jeg vært deg, hadde jeg invitert hun med på kino eller hjem for å se på film. Kos litt med henne. midt i filmen, snu deg og se på henne. Etter et par sekunder snur hun seg som regel mot deg. OG DA(!!) må du slå til, se dypt inn i øyene hennes og kaboom, ( ) dere er i gang Takk for tipsene Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Vi beggynte å preke om at vi kanskje skule finne på no' snart, og det ble til at ho lurte på om vi skulle se en skrekkfilm Endret 17. januar 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Om hun har litt intelligens har hun funnet denne tråden.. Er ikke så vanskelig å finne ut hva andre finner gjør på nettet når dem ikke en gang poster anonymt.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Om hun har litt intelligens har hun funnet denne tråden.. Er ikke så vanskelig å finne ut hva andre finner gjør på nettet når dem ikke en gang poster anonymt.. Skjer ikke :!: EDIT: Hvis du tenkte at ho fant denne tråden, og derfor lurte på om jeg ville se en skrekk film, tviler jeg på at det er tilfellet Hadde vel ikke gjort noe om ho hadde funnet den heller Med mindre ho ikke likte meg da Endret 17. januar 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg får se hva som skjer under filmen Bestemmer meg ikke for noe, men kanskje jeg bestemmer meg for det, der og da, får det bare skje Får vel oppdatere etterhvert også da? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 mi venter spent her Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 mi venter spent her Men ho kommer hjem fra ferien tirsdag, veit ikke når film kvelden kommer Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Den som intet våger, intet vinner! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Den som intet våger, intet vinner! Men funderer fortsatt på om jeg er villig til å ofre vennskapet Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Etter som jeg ser det så er det nok en sjanse du må ta Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Gjør nok det, men jeg er redd for at ho evt ikke føler "det samme" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sånt er alltid vanskelig. Men hvis du føler at det ikke er verdt å ta sjansen, tenk over dette: det å bare skulle være venner med noen du har følelser for går ALDRI bra. Det ender med at du blir såra, og før eller senere ryker vennskapet. Naturlov. Jeg syns det virker som hun absolutt er interessert i deg iom. at hun foreslo dere skulle se en skrekkfilm sammen. Lykke til! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tenk om hun leser denne tråden da :!: Hun vil jo med en gang forstå hvem det er snakk om her. Det hadde vært litt priceless om hun lekte en lek med deg og visste absolut alle tankene du satt inne med. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hahahaha :!: Tviler på at ho har interesse for: Ekstremsport Fotografering Luftfart Motor Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har du det...da har du funnet deg dame da! EDIT: Har HUN det.. Endret 18. januar 2010 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Okei, nå er ho hjemme fra ferien. Og ho sa igår at vi kunne finne på noe neste gang begge kunne Endret 21. januar 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dette høres jo spennende ut. Lykke til lillebror! Høres fornuftig ut det de andre sier her. En skrekkfilm sammen blir nok bra. Nervøs er man uansett. Erfaring eller ei. Uansett, så er det ikke noe poeng i å stresse med no. Hva skjer med pakka du fikk liksom? hehe.. Nei, skal gi meg jeg. Skal ikke si noe til mamma og pappa. Vet åssen det er, i alle fall med pappa. Bare pinlig når han holder på sånn. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Skal ikke si noe til mamma og pappa.Vet åssen det er, i alle fall med pappa. Bare pinlig når han holder på sånn. Helt enig. Men, har lest gjennom denne tråden og synes skrekkfilm virker som en grei ide. Hold oss oppdatert da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå