Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne ho likt meg? Hva tror du? :O [Oppdateringer og spørsmål]


Anbefalte innlegg

Kan vel nevne at vi er offisiellt erklert bestevenner, vi kan snakke på MSN i timesvis og langt ut på natt. :p

 

Det jeg egentlig lurte på er vel noe av det ho skrev tidligere i dag:

 

tenk om faren din ikke liker meg :O

fordi jeg "holder deg våken" (preker langt ut på natt)

 

tenk om han ikke likte meg når jeg var hos deg

tenk om han syns jeg er stygg som alle andre og at du fortjener bedre, som du gjør :cry:

 

 

Edit: Synes ikke det virker nødvending med noe mere info :p

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel nevne at vi er offisiellt erklert bestevenner, vi kan snakke på MSN i timesvis og langt ut på natt. :p

 

Det jeg egentlig lurte på er vel noe av det ho skrev tidligere i dag:

 

tenk om faren din ikke liker meg :O

fordi jeg "holder deg våken" (preker langt ut på natt)

 

tenk om han ikke likte meg når jeg var hos deg

tenk om han syns jeg er stygg som alle andre og at du fortjener bedre, som du gjør :cry:

 

 

Oppdaterer i morra, har litt dårlig tid D:

 

ok

Endret av enva
Lenke til kommentar

tenk om han syns jeg er stygg som alle andre og at du fortjener bedre, som du gjør :cry:

Derfor lurte jeg på om hun hadde sett deg eller ikke. Om hun snakker så mye med deg er hun helt sikkert interessert i deg. Om jeg var deg ville jeg har prøvd meg på henne.

 

Hint: Om henne liker skrekkfilm, så be henne over til deg en kveld får å se film. Når jeg var på din alder var det en perfekt taktikk. Film generelt funker, men enkelte tilfeller er skrekkfilm det beste.

Endret av Lube
Lenke til kommentar

Du kan jo "prøve deg på henne", men det er en risiko involvert. Vennskapet kan du si takk og farvel til uansett resultat. Om hun vil ha et forhold med deg så blir ikke vennskapet det samme. Om hun ikke vil ha et forhold med deg, så blir alt litt pinlig og vennskapet forsvinner da og. Selvsagt finnes det de som klarer å beholde et slikt vennskap, men jeg vil påstå at det er ytterst sjeldent.

Jeg ville tenkt mindre på hva du tror hun synes/vil/tror og mer på hva du selv synes/vil/tror.

Endret av oyvjak
Lenke til kommentar
Jeg ville tenkt mindre på hva du tror hun synes/vil/tror og mer på hva du selv synes/vil/tror.

 

Den er vanskleig, du :ermm:

 

Og ho elsker skjekkfilmer :p Gla' i dem jeg også

 

 

Vi er begge 14 år, fyller 15 om noen måneder.

Men tingen er at jeg har null erfaring når det kommer til dette. Og på toppen av det hele så er foreldrene mine veldig...! :ermm:

Gav en klem til en jente en gang etter treninga, siden jeg ble henta av papps. Etter 2 min med kjøring spurte han meg om hva ho het, fordi han "måtte jo vite hva svigerdattra het" -_-' Og rett etter vi kom hjem hadde han sendt melding til Mamma "*mitt navt* har fått seg kjærete!" :blink:

Lenke til kommentar

haha, foreldre er å blir foreldre. har ikke peil på hvor mange ganger fadern har lekt forhør med meg bare jeg har gitt en jente en klem eller lignende og han tilfeldigvis har sett det.

 

vis du liker jenta prøv deg.(men bare vis du er villig til å risikere vennskapet, selv om det kan overleve et mislykket forsøk, men sjelden det gjør det.)

Lenke til kommentar
men bare vis du er villig til å risikere vennskapet, selv om det kan overleve et mislykket forsøk, men sjelden det gjør det.

 

Argh! Den er vanskelig :(

Får tenke godt over det til ho kommer hjem fra ferien :sleep2:

 

Film er jo en slager. Når dere ser på filmen er det ikke mange "moves" fra din side som skal til før dere ligger der å kliner på sofaen/senga :p

 

Det er VELDIG ofte gutten som må ta initiativet, og jenter lar seg i fleste tilfeller "forføre" om jeg kan bruke det ordet.

 

Om du får henne over på film eller noe en dag så er hun nesten så godt som din bare du spiller med de rette korta ;)

Lenke til kommentar
Om du får henne over på film eller noe en dag så er hun nesten så godt som din bare du spiller med de rette korta ;)

 

Som jeg skreiv tidligere, har jeg null erfaring what so ever.

 

Så, ja... Noen tips på hvordan jeg kan spille med de rette korta? :p

 

Se filmen

 

Hvorfor akkurat mean girls? :roll:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Om du får henne over på film eller noe en dag så er hun nesten så godt som din bare du spiller med de rette korta ;)

 

Som jeg skreiv tidligere, har jeg null erfaring what so ever.

 

Så, ja... Noen tips på hvordan jeg kan spille med de rette korta? :p

 

Vær frampå og vis tydelig at du liker henne. Om dere sitter å ser på filmen, så kan du forsiktig begeve hånden din mot hennes, bruk et par minutter på det. Når du har fysisk kontakt med hånden (hva som helst), kan du godt stryke henne forsiktig, og etter det går resten av seg selv vil jeg påstå :p

Endret av jeysound
Lenke til kommentar
Om du får henne over på film eller noe en dag så er hun nesten så godt som din bare du spiller med de rette korta ;)

 

Som jeg skreiv tidligere, har jeg null erfaring what so ever.

 

Så, ja... Noen tips på hvordan jeg kan spille med de rette korta? :p

 

Vær frampå og vis tydelig at du liker henne. Om dere sitter å ser på filmen, så kan du forsiktig begeve hånden din mot hennes, bruk et par minutter på det. Når du har fysisk kontakt med hånden (hva som helst), kan du godt stryke henne forsiktig, og etter det går resten av seg selv vil jeg påstå :p

 

Jeg blir nervøs bare av å tenke på det :ph34r:

Lenke til kommentar
Om du får henne over på film eller noe en dag så er hun nesten så godt som din bare du spiller med de rette korta ;)

 

Som jeg skreiv tidligere, har jeg null erfaring what so ever.

 

Så, ja... Noen tips på hvordan jeg kan spille med de rette korta? :p

 

Vær frampå og vis tydelig at du liker henne. Om dere sitter å ser på filmen, så kan du forsiktig begeve hånden din mot hennes, bruk et par minutter på det. Når du har fysisk kontakt med hånden (hva som helst), kan du godt stryke henne forsiktig, og etter det går resten av seg selv vil jeg påstå :p

 

Jeg blir nervøs bare av å tenke på det :ph34r:

 

Husk at hun er like nervøs som deg. Om du viser at du ikke er nervøs så er det bare et ekstra sjakktrekk.

 

Jeg pleier alltid å bli klam og svett osv før jeg skal møte ei jeg liker skikkelig. Men om du tar det med ro, puster vanlig og alt det der. - Så skal det gå bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Oioi :ph34r::ermm:

 

For en stund siden (november) sa jeg til ho at jeg ikke likte ho :wow:

Det var vel egentlig fordi venninna hennes hadde sagt til ho at jeg likte ho. Og ho sa det til meg og jeg sa at jeg ikke likte ho, noe jeg heller ikke gjorde på det tidspunktet. Men det kan vel ha null effekt eller bare det at ho er mere "forsiktig"? :dontgetit:

 

Begrunnelsen veninna hadde var noe sånnt som at det var helt openbart elns D: (snakka med ho i friminutta, gitt hverandre klemmer etc)

Lenke til kommentar

Nervøsitet er jo noe av det som gjør det morsomt, da :)

Husker første gangen dama kom på besøk. Det var samme settinga omtrent, skulle se film. Bortsett fra at vi hadde rota på byen en uke i forveien, men det er vel litt uaktuelt iom. at dere er 14 :p

Jeg tok det ganske slow, hadde ikke lyst å rushe noen ting, slik det skjedde med eksen. Jeg holdt henne i handa og vi småkosa litt, så på hverandre og flørta etc. Neste gang hun var på besøk, kyssa jeg henne. Nå har vi vært sammen i 9 mnd, og stortrives!

 

Det jeg vil fram til er at du kommer til å være nervøs uansett hva dere bestemmer dere for å finne på, og uansett hvordan du går fram. Men det er som sagt en del av prosessen, ikke noe å bekymre seg over.

Jeg var veldig nervøs når det kom til jenter før, og turte aldri å gjøre noe særlig. Jeg hadde mine sjanser, men jeg var for feig. Ikke la dette skje, jo tidligere du overkommer denne barrieren, jo bedre.

 

Dette med vennskapet som kan bli ødelagt er jo selvfølgelig en lei sak. Men på den annen side, hvis dere fortsetter å bare være venner, og du har sterke følelser for jenta, hvordan vil du ta takle det hvis hun skulle komme til å bli sammen med noen andre i fremtiden? Da vil du angre bittert, og lure på hva som kunne blitt.

 

Mitt råd er å gjøre det du føler for, det virker helt tydelig for meg at hun liker deg også.

Vet ikke om du har vurdert kino, men hold deg unna det for all del. Det blir alt for upersonlig. Inviter henne heller over på en film, du er sikkert mer komfortabel på hjemmebane.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Oioi :ph34r::ermm:

 

For en stund siden (november) sa jeg til ho at jeg ikke likte ho :wow:

Det var vel egentlig fordi venninna hennes hadde sagt til ho at jeg likte ho. Og ho sa det til meg og jeg sa at jeg ikke likte ho, noe jeg heller ikke gjorde på det tidspunktet. Men det kan vel ha null effekt eller bare det at ho er mere "forsiktig"? :dontgetit:

 

Begrunnelsen veninna hadde var noe sånnt som at det var helt openbart elns D: (snakka med ho i friminutta, gitt hverandre klemmer etc)

 

Jeg er selv 16, kun 1 eller 2 år eldre enn deg (?) og hadde jeg vært deg, hadde jeg invitert hun med på kino eller hjem for å se på film. Kos litt med henne. midt i filmen, snu deg og se på henne. Etter et par sekunder snur hun seg som regel mot deg. OG DA(!!) må du slå til, se dypt inn i øyene hennes og kaboom, ( :p ) dere er i gang :thumbup:

Endret av jeysound
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...