snoopbo Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvor varm burde den være? Min er på 50C-60C uansett om jeg spiller eller hva jeg gjør, er det vanlig? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Finnes vell ca 99 andre slike tråder her. Be en modis slette den Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 ja men du kan kjøle den mer men det er ikke nødvendig Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Finnes vell ca 99 andre slike tråder her. Be en modis slette den Du ser vel at han er ganske ny på forumet og da er det vel ikke sikkert at han vet det finnes ca.99 andre slike tråder her på forumet. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Finnes vell ca 99 andre slike tråder her. Be en modis slette den Du ser vel at han er ganske ny på forumet og da er det vel ikke sikkert at han vet det finnes ca.99 andre slike tråder her på forumet. Enig dere burde ha en finere tone. "Give the man a break" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 nå ble du også frekk, her har vi frekktråden jess se min post den er någenlunde ikkefrekk og saklig (henviser til den ovenfor) Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Den Spydeberghomoen må vell være den støerste dusten her på forumet. Tenker vell at han er en taper ute i samfunnet og må ta det igjen her på nettet. Må vell for f... kunne snakke normalt til folk med problemer med dataeen. Uansett 50-60 grader er ikke noe problem. Homoer fra Spydeberg er et større problem!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 1. gang 2.gang, kan ingen slå frekkheten i dette inlegget???? 3. gang solgt. Gratulerer nest siste inlegg vant Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Den Spydeberghomoen må vell være den støerste dusten her på forumet. Tenker vell at han er en taper ute i samfunnet og må ta det igjen her på nettet. Må vell for f... kunne snakke normalt til folk med problemer med dataeen. Uansett 50-60 grader er ikke noe problem. Homoer fra Spydeberg er et større problem!!! Du burde roe deg litt ned du også. Ikke noe poeng med personangrep :wink: Off Topic: Spydeberg ble faktisk kåret til årets Homo-by 2003 av Torsdagsklubben (no offense) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Off Topic: Spydeberg ble faktisk kåret til årets Homo-by 2003 av Torsdagsklubben (no offense) Lenke til kommentar
yNx Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vil tro at det er ganske vanlig.. Min XP2400 er på 45-53 grader. Da har jeg 5 vifter i maskinen og fulltower. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 jeg har 2400+ .. det er ikke vanelig at den ligger på 50 grader + .. min er kjølt ned til 30 grader !(idle) har swiftech kjøler og en papst 37 db på .. før hadde jeg en papst 19 db og da lå den på 37 grader .. har osgå en haug med kabinett vifer da som deg hvilke kjøler har du ? er ikke noe problem at den ligger på 40 - 55 grader gjør ingen ting med prosessor kraften .. så lenge du ikke skal overklokke går det fint Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har med Silent Breeze xp2400@xp3000, 48-54C til daglig, en vanlig kabinetvifte :wink: Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 javel må kjøpe god kjøling for det :x Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvor varm burde den være?Min er på 50C-60C uansett om jeg spiller eller hva jeg gjør, er det vanlig? som du ser på profilen min den holder 39 grader idle og 43 grader full load SLK-800 kjøler med en justerbar enermax silent kabinettvifte. (justerbar) det sier vel sitt Venter på en 80 mm delta vifte nå Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvor varm burde den være?Min er på 50C-60C uansett om jeg spiller eller hva jeg gjør, er det vanlig? som du ser på profilen min den holder 39 grader idle og 43 grader full load SLK-800 kjøler med en justerbar enermax silent kabinettvifte. (justerbar) det sier vel sitt Venter på en 80 mm delta vifte nå Prepare to go deaf :wink: Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvor varm burde den være?Min er på 50C-60C uansett om jeg spiller eller hva jeg gjør, er det vanlig? som du ser på profilen min den holder 39 grader idle og 43 grader full load SLK-800 kjøler med en justerbar enermax silent kabinettvifte. (justerbar) det sier vel sitt Venter på en 80 mm delta vifte nå jepp sånn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå