Sitronsaft Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sitter her og diskuterer med noen venner på hyttetur, vi har kommet frem til (uten å sjekke da) at den ene av testiklene våre henger lengre nede enn den andre i slapp tilstand. I tillegg er penis litt skjev, altså den står ikke rett opp i erigert tilstand. Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Er du full eller? Tror da det er normalt at ingen har like peniser og at penis kan være skjev? Endret 15. januar 2010 av Overdox Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror det er nokså normalt at den venstre(har jeg hørt) ballestenen henger under den høyre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 svarer likegodt anonymt Grunnen er at ballene ikke skal gnisse intil hverandre når du går. At penisen er skjev er vel bare fordi du ikke er perfekt. noe som selvsagt er noermalt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror det er nokså normalt at den venstre(har jeg hørt) ballestenen henger under den høyre. Faktisk omvendt hos skjevhendte Lenke til kommentar
Gjest keivhendt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror det er nokså normalt at den venstre(har jeg hørt) ballestenen henger under den høyre. Faktisk omvendt hos skjevhendte Ikke nødvendigvis Kan ha noe med å gjøre at jeg har blitt operert for å hente ned den høyre. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er du full eller? Tror da det er normalt at ingen har like peniser og at penis kan være skjev? "Er du full eller?" hahaha morsomt Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 kan ha noe med at den bøyer seg fårdi en runker med samme hånd?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå