Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs Burnley

Old Game

Kampens beste  

29 stemmer

1. 1. Hvem var banens beste mot Burnley?

• Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      1
    • Jonny Evans
      0
    • Wes Brown
      0
    • Patrice Evra
      0
    • Antonio Valencia
      15
    • Luis Nani
      2
    • Michael Carrick
      1
    • Paul Scholes
      2
    • Dimitar Berbatov
      4
    • Wayne Rooney
      1
    • Michael Owen (innbytter)
      0
    • Anderson (Innbytter)
      0
    • Mame Biram Diouf (Innbytter)
      2
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      12
    • Nei
      5
    • Midt på treet
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få ut berba for Diouf, som i det minste klarer å heade en ball.

Men dette begynner å ligne på en sportslig krise. Mulig jeg er pessimistisk men jeg ser ikke hvem som skal redde oss offensivt. Rooney trenger assistanse i boksen og den får han ikke at Dimi. Og sentralt er vi for grå med Scholes - Carrick. Ando må inn!

Trist at CFC feier over Sunderland.

Lenke til kommentar

Synes kantene spiller veldig bra egentlig. Klarer å få inn mange innlegg, og endel er presise også. Vi må bare bli mer effektiv framfor mål. Tror vi tar dette greit i 2,omgang. Denne kampen minner meg egentlig om hjemmekampen mot WBA ifjor. 0-0 til pause og så vinner vi 4-0. Var på den kampen selv, så kanskje derfor jeg kommer på den. ;)

Lenke til kommentar
Edit: 20 kroner på at Mame starter kampen. Lukter en overraskelse lang vei

Om Mame faktisk starter blir jeg ikke overrasket om han spiller på topp med Owen. Men jeg tipper Owen og Rooney starter i dag.

Du kommer nok aldri mere til å få se disse starte sammen. Spiller Owen så spiller ikke Rooney. Ferguson har sakt mange ganger at han ikke kommer til å bruke to slike spillere på en gang

Lenke til kommentar

Valencia har vært knallgod i dag igjen. På en annen dag kunne han stått med flere målgivende. Der Nani monger vekk ballen gjør Valencia kloke valg som han også utfører på en solid måte. Bare synd at ingen andre spillere på United er i nærheten av hans nivå i dag. Valencia har uansett vært et knallkjøp. Vi har fått mye for pengene der. Nå må vi kjøpe en kreativ spiller sentralt på midten og en klasseving på venstrekanten. Hvis vi mot formodning skulle gjøre det tror jeg vi vinner PL. Forsterker vi ikke i januar tror jeg ikke vi klarer det. Den sentrale midtbanen er alt for svak og venstrekanten er også for dårlig dessverre.

Lenke til kommentar

Berba har vært ubrukelig ja. Er bare lei hele fyren nå egentlig. Spesielt siden han er halvskadet, det er nesten provoserende løpe etter en "langball". Og når han skal inn i duell, så tar han det så jævlig med ro. Ser lett en bytte der.

Vil også se Rafael på banen, skjønner ikke hvorfor han sitter på benken, bortkastet. GET HIM ON THE PITCH. Vi trenger slike spillere på banen.

Hvorfor må Evans til og med spille så dårlig?

Fantastisk ball av Scholesy. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skaffer dere hatspillere på eget lag hele tiden? Det er så latterlig. Berbatov har ikke vært svak, han har vært ok, ikke noe mer heller. Men det er litt artig å se forskjellige hatspillere på forumer. På United-forumet er det ikke lov å kritisere Berba så nå er det for det meste Scholes det går i. Men idag har det vært litt flere Berbatov-hatere enn vanlig, men de blir slaktet av beskytterene hele tiden. :p

Ja, han er treg!!! :p

Lenke til kommentar

Valencia har gjort sikkert 20 direkte positive involveringer offensivt som kunne blitt noe. Jeg klandrer han ikke for den.

Hvorfor skaffer dere hatspillere på eget lag hele tiden? Det er så latterlig. Berbatov har ikke vært svak, han har vært ok, ikke noe mer heller. Men det er litt artig å se forskjellige hatspillere på forumer. På United-forumet er det ikke lov å kritisere Berba så nå er det for det meste Scholes det går i.

For min del handler det ikke om å skaffe seg hatspillere. Men noen ganger blir man bare frustrert, og Berbatov er ekstra frustrerende når han ikke er god.

Til gjengjeld ser det veldig fint ut når han gjør slike ting som han gjorde nå nettopp. Synd det ikke ble mål av det.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...