Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs Burnley

Old Game

Kampens beste  

29 stemmer

1. 1. Hvem var banens beste mot Burnley?

• Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      1
    • Jonny Evans
      0
    • Wes Brown
      0
    • Patrice Evra
      0
    • Antonio Valencia
      15
    • Luis Nani
      2
    • Michael Carrick
      1
    • Paul Scholes
      2
    • Dimitar Berbatov
      4
    • Wayne Rooney
      1
    • Michael Owen (innbytter)
      0
    • Anderson (Innbytter)
      0
    • Mame Biram Diouf (Innbytter)
      2
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      12
    • Nei
      5
    • Midt på treet
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, la til bilde av Tjærnås fordi det er så utrolig komisk å se det bilde klokka tre om natta. Mannen er jo egentlig Captain Obvious til tider "Hvis ballen blir slått igjennom mot Drogba, og ballen går igjennom til Drogba, så vil Drogba skyte den mot hjørnet, og da vil det bli mål". Haha, glemte helt at Fletch er utestengt pga. et kort han aldri skulle hatt. Jeg vet jo at han er spilleren i Premier League med flest assists, det skrev jeg jo :p. Jeg tror jeg skal begynne å skrive pre- og post-match innlegg i hver kamptråd fremover så det her blir gøy, man må jo nesten legge litt innsats ned når kvaliteten på førstepostene er så høye i disse kamptrådene.

Giggs er fantastisk, ja. Han er den spilleren som i utgangspunktet gjorde at jeg ble United-supporter og en spiller jeg beundrer mer enn noen andre. En legende uten sidestykke for undertegnede.

Lenke til kommentar
To ting vil jeg kommentere. 1) Fletcher spiller ikke uansett hvor mye du skulle ønske det. Hehe.

Han står riktignok oppført i troppen i åpningsinnlegget :p

Vurderte deg som årets kverulant i awards-tråden og nå angrer jeg på at jeg ikke valgte så. :p Å pisse i motvind er ikke bare dumt det?

Overså delen din om assist Wis. Mis excusa. Ser frem til flere pre og post match innlegg, min kjære due.

Lenke til kommentar
To ting vil jeg kommentere. 1) Fletcher spiller ikke uansett hvor mye du skulle ønske det. Hehe.

Han står riktignok oppført i troppen i åpningsinnlegget :p

Vurderte deg som årets kverulant i awards-tråden og nå angrer jeg på at jeg ikke valgte så. :p

Nå var det mer slik at jeg opplyste om en feil i innlegget ditt, med glimt i øyet riktignok. Ikke noe kverulering her. ;)

Men nå er det søte drømmer om Biram-hattrick, gud nait.

Lenke til kommentar

Både tror og håper på storseier idag! Uka i Qatar kan slå positivt ut på laget.

Rekner med og se ett offensivt United lag med Berbatov i spissen! Kan vi håpe på 3 spisser idag? Må skryte litt om Valencia også, han har vært god iår. Blandt di beste i årets sesong men dessverre langt fra Ronaldo kvalitet.. Men en potensiell målscorer idag!

Lenke til kommentar

Gleder meg skikkelig til kamp i dag. Selv om Game har smittet meg og lurt på meg et eller annet som gjør at kroppen går på sparebluss i dag. Skulle egentlig ta skiene og tusle over Vidden i dag, men blir sofadag istedet.

Er på samme modus som Game i dag. Forventer tre poeng mot PL's svakeste bortelag. Noe annet vil være for dårlig.

Når det er sagt så kudos til de av dere med lange interessante innlegg her inne nå. Utrolig spennende og lærerik lesning!

Lenke til kommentar
Hypotesetid: United spiller uavgjort mot Burnley i ettermiddag. Er Limbeck skuffet da? Om vi taper kampen, vil du da erkjenne at grep må taes?

Med grep tenker jeg på signeringer

Kommer veldig mye an på kampen, men det er hjemme Burnley har vert gode. Et fortjent uavgjort resultat kommer til å være skuffende. Det er også gitt at vi stiller med et ok forsvar uten midtbanespillere i midtforsvaret.

Om grep må gjøres er et vanskelig spørsmål. Først må Fergie finne spillere som han mener er verdt å satse på. Så må de spillerene ville komme, og til sist så må det være penger tilgjengelig. Om alle de kriteriene oppfylles så bør vi gå for det, samme hva resultatet blir i dag.

Jeg kommer ikke til å si at vi må kjøpe samme hva som skjer i dag. Jeg tror at laget er godt nok til å kunne vinne både CL og PL.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Faen altså. Jeg skjønner ikke hvordan du kan være våken nå game. Er jo helt zombie her.

til dagens kamp. Hvordan kan jeg egentlig ha positive forventninger? 2 av de 10 siste kampene har vært godkjent+ i min bok. Sist kamp spilte Carrick sin verste kamp noensinne i rødt. Å etter det har kampformen hans virkelig vært berg og dalbane, med spesielt mange dalbaner. Nå må Sir Alex ta valget snart, matche han opp til kampform om det er mulig. Eller droppe han til fordel for Fletcher, Giggs, Scholes og Anderson. Jeg tåler ikke å se at Carrick spiller enda en kamp som er så langt under hans standard, det river rett og slett bevegelsen i laget i filler. Man vet at den gutten kan være usynlig, men likevel være faktoren som vinner kampen. Problemet er nå at han er begynt å tvile på egne evner, han er blitt feig. Dermed faller han inn i en grå tilværelse der alt består av støttepasninger og som et ekstra unødvendig bindeledd mellom forsvarsfireren og midtbanen. Carrick må reise seg, hvis ikke må vi handle ellers så kan vi ikke vinne ligaen. Evra hadde samme formkurve, men han kom tilbake med et fantastisk smell. Så jeg tror Carrick kan gjøre det samme.

Om vi ikke får mål tidlig blir det ikke mange sjanser i denne kampen, dermed er det opp til våre matchvinnere i dagens kamp. Problemet er at jeg ikke ser mange av dem fremover. Valencia og Rooney er de eneste når Berba er ute. Midtbanen vår må få mer skuddkraft og målteft. Det er helt tydelig at Sir Alex prøver det når man så Scholes mot B.ham, mye mye mer skuddvillig enn man har sett han på lenge. Håper det fortsetter.

Tipper ingenting idag, har ingen forhåpninger egentlig. Jeg forventer at vi slår Burnley, men vet at det ikke skjer automatisk slik vi spiller om dagen.

Lenke til kommentar

Fra den ekte RedCaféen:

Van der Sar

Neville Brown Evans Evra

Valencia Scholes Carrick Nani

Rooney Berbatov

Subs: Kuszczak, Fabio Rafael, Anderson, Park, Diouf, Owen

Liker det jeg ser, kanskje med unntak av Nani men han fortjener en sjanse han også. Begynner å bli lenge siden han har spilt. Savner likevel Giggs på benken, samt Welbeck/Macheda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...