Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Burnley


Old Game

Kampens beste  

29 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste mot Burnley?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      1
    • Jonny Evans
      0
    • Wes Brown
      0
    • Patrice Evra
      0
    • Antonio Valencia
      15
    • Luis Nani
      2
    • Michael Carrick
      1
    • Paul Scholes
      2
    • Dimitar Berbatov
      4
    • Wayne Rooney
      1
    • Michael Owen (innbytter)
      0
    • Anderson (Innbytter)
      0
    • Mame Biram Diouf (Innbytter)
      2
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja
      12
    • Nei
      5
    • Midt på treet
      12


Anbefalte innlegg

Nani da... Du trenger vel ikke gi Lucky mer ammo nÅ??

Jeg syns Nani spillte bra igår, endel fine finter og innlegg, å en skikkelig grise bom, der lo jeg godt. Valencia MOM

men tilbake til Nani, om han skal fortsette i United, han spille minimum like godt jevnt, å ikke bare godt i en slik kamp, vi spillte tross alt mot ligaens desidert svakeste lag. men gutten skal ha kreditt for jobben idag :D

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vi hatt noen skikkelige hodespillere fremover på banen, hadde mange av innleggene hans blitt mye farligere enn de ser ut til med den luftstyrken vi har nå.

Mtp det offensive ville jeg valgt Nani over Park jeg også, Park er ikke en stor nok trussel fremover på banen.

Og ja, det var en god forestilling av Nani ettersom han ikke har spilt siden oktober (?). Jeg håper han får mer spilletid i de kommende kampene, da tror jeg han vil få en positiv utvikling, og i form synes jeg at han er eksepsjonelt god. Blir meget skuffet om han blir solgt, siden han fikk spille 90 minutter igår.

 

edit: leif

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Til å ha blitt satt på benken så lenge var Nani absolutt godkjent, gutten har de giftigste innleggene i ligaen. Synd vi har så elendige hodespillere, kanskje mame kan fikse det.

 

Btw: Jeg tar Nani over Park anyday.

 

I andre omgang så traff han nå mere motspiller før ballen kom inn i feltet i det hele tatt.

Men ellers enig.

Lenke til kommentar
Til å ha blitt satt på benken så lenge var Nani absolutt godkjent, gutten har de giftigste innleggene i ligaen. Synd vi har så elendige hodespillere, kanskje mame kan fikse det.

 

Btw: Jeg tar Nani over Park anyday.

 

I andre omgang så traff han nå mere motspiller før ballen kom inn i feltet i det hele tatt.

Men ellers enig.

Jeg snakket generelt. Syns Nani har fått nok sjanser, men om vi faen ikke skal handle noe så er det bare han og Obertan som faktisk kan gjøre noe skikkelig offensivt på venstre, med et stort unntak av Giggs da (gud).

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk egentlig snakke stygt om Berba idag? alltid spillbar, samspillet med Rooney i det oppbyggende spillet er glimrende. Gjør egentlig ingenting galt idag, å er mer involvert enn Rooney var i spillet. Hva faen forventer egentlig folk i en slik kamp? Han blir matchvinner, avslutningen hans skaper målet til Rooney (æren skal jo i første omgang Anderson ha). Å Carrick? Han gjør akkurat hva han skal idag. Kontrollerer kampen og spiller opp Valencia til en drømmekamp. Forsvarsmessig er det man skal sett spørsmålstegn ved idag.

 

Latterlig å snakke negativt om Berba i går, da han var vår beste spiller sammen med Valencia etter min mening. Ingen i verden gjør den vendingen på den sjansen i andre omgang.

 

Diouf sitt mål var flott, men jeg mener det var mer heldig enn dyktig. Det virket fra reprisene som han ikke så på Jensen en gang.

Lenke til kommentar
Latterlig å snakke negativt om Berba i går, da han var vår beste spiller sammen med Valencia etter min mening. Ingen i verden gjør den vendingen på den sjansen i andre omgang.

 

Diouf sitt mål var flott, men jeg mener det var mer heldig enn dyktig. Det virket fra reprisene som han ikke så på Jensen en gang.

 

Jeg har litt vanskeligheter med å se hvorfor det er latterlig å kritisere han når han bommer på enormt mange sjanser.Det hjelper lite på at han gållet 1 mål når han bommet på 3-4-5 åpenbare målsjanser,noe han ikke bare gjorde denne kampen,det har liksom blitt en del av Berbatovs stil å bomme.

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk egentlig snakke stygt om Berba idag? alltid spillbar, samspillet med Rooney i det oppbyggende spillet er glimrende. Gjør egentlig ingenting galt idag, å er mer involvert enn Rooney var i spillet. Hva faen forventer egentlig folk i en slik kamp? Han blir matchvinner, avslutningen hans skaper målet til Rooney (æren skal jo i første omgang Anderson ha). Å Carrick? Han gjør akkurat hva han skal idag. Kontrollerer kampen og spiller opp Valencia til en drømmekamp. Forsvarsmessig er det man skal sett spørsmålstegn ved idag.

 

Latterlig å snakke negativt om Berba i går, da han var vår beste spiller sammen med Valencia etter min mening. Ingen i verden gjør den vendingen på den sjansen i andre omgang.

 

Diouf sitt mål var flott, men jeg mener det var mer heldig enn dyktig. Det virket fra reprisene som han ikke så på Jensen en gang.

Rusa nå NightKeeper? Det håper jeg, at du i det hele kan si at han er var vår banens beste med Valencia er som å si at Neville var banens beste. (Litt overdrevent, men allikavel)

 

Berbatov har som sagt et touch av klasse, og et utrolig godt blikk, men hva hjelper det når man spiller i PL og spiller for et av verdens beste lag som Manchester United.

 

Berbatov blir ofte usynlig og stillestående når folk prøver å finne han, og når han først har ballen og skal prøve å gå blir han altfor treg. Blir som en 80-åring som prøver å ta gull i sprint.

Samtidig så er han vanvittig dårlig på hode har jeg lagt merke til, og ikke minst så står han feilplassert ofte har jeg lagt merke til de siste kampene.

Ikke minst så har han ikke avsluttningsegenskapen som bla. en spiss skal ha. Trenger flere forsøk før han greier å sette den inn.

 

Berbatov hadde noen gode kamper tidlig i sesongen der jeg virkelig likte å se han, men utenom det så har han virkelig vært daff.

 

Berbatov kan godt ofres om vi kan få David Villa. ( Vijja)

Den manne er syk, avsluttningsegenskapene hans er av ren klasse og det er ikke ofte at han går en kamp uten å score og samtidig så er han endel hurtigere enn Berbatov. Muligens ikke samme teknikken til Berbatov, men utenom det så er han en spiss av klasse.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...