Krissma512 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 hei jeg lurer på hvordan man åpner ruteren for jeg skal spille special ops på MW2 ruteren min er Thomson kan noen hjelpe meg please ? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Normalt så skal det være noen skruer på undersiden, tar man ett skrujern, så går det meste i boks. Gi gjerne litt mere info ang Thomson ruteren.... Google er også din venn, bare søke i vei og du vil få svar. Hvis jeg er på rett spor, se på denne siden: http://portforward.com/english/routers/por...n_Warfare_2.htm Endret 15. januar 2010 av bholmsen Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Normalt så skal det være noen skruer på undersiden, tar man ett skrujern, så går det meste i boks. Gi gjerne litt mere info ang Thomson ruteren.... Google er også din venn, bare søke i vei og du vil få svar. Hvis jeg er på rett spor, se på denne siden: http://portforward.com/english/routers/por...n_Warfare_2.htm takk jeg kom in å ruteren. men jeg har et problem til og det er at Day of Defeat og Css ikke funker det kommer warning connection problem når jeg kommer in i serveren så blir jeg kasta ut av serveren. og noen ganger får jeg ikke koble meg til en server en gang... kan dette være noen instillinger på ruteren? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 jeg fant ut problemet med connection problem og det var og skru av Firewall Protection men er det så lurt og skru av den? Det er Brannmuren som blokker det men hvordan kan jeg ha brannmuren aktivert mens de spilla fungerer? kan noen svare meg? takk Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Router-brannmur trenger du vel egentlig ikke, men hvis du er uhyre redd for at noen skal hacke deg/nettverket deres direkte kan det være lurt å ha den på. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 nå funker det og spille men det lagger noen ganger når jeg spiller online er det noen instillinger? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan være treig nettlinje også. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Kan være treig nettlinje også. nei tror ikke det jeg nedlastinga mi er på 8mb og opplastninga er på 4mb... Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er stjerneskrutrekker, ikke sett flat siden 80-tallet. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det er stjerneskrutrekker, ikke sett flat siden 80-tallet. hva mener du? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du spurte hvordan man åpner en ruter i første post, og som vi vil fram til er at du kan bruke et stjernetrekker til skruene på undersiden av ruteren... It´s a Joke!!! (og ja, flat skrujern er en vits) Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Du spurte hvordan man åpner en ruter i første post, og som vi vil fram til er at du kan bruke et stjernetrekker til skruene på undersiden av ruteren... It´s a Joke!!! (og ja, flat skrujern er en vits) ok,thx for hjelpen jeg fikk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå