thozx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei, eg har tenkt å kjøpe meg en gaming bærbar pc i nærmaste framtid. Eg har ikkje mykje peiling på pc deler så det hadde vært fint med noko hjelp. Eg har tenkt å spille spill som MW2, CSS, WOW og FM. Desse spilla skal gå glatt. Mitt budsjett ligger på maks 23000 NOK. Her er en pc eg har sett på som ein verdig kandidat: Komponenter FARGEVALG Alienware M17x bærbar spill-PC - Space Black redigere PROSESSOR Intel® Core™ i7 Processor 620M(2.66GHz,4MB cache) redigere OPERATIVSYSTEM Genuine Windows® 7 Professional, 64bit, Norwegian redigere KUNDESTØTTETJENESTER 2 års service neste arbeidsdag + 2 års støtte for skader ved uhell redigere SIKKERHETSPROGRAMVARE Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse - engelsk redigere DÆKNING AF HÆNDELIGE UHELD Accidental Damage already selected in your Service Plan redigere LCD 17-inch WideUXGA 1920 x 1200 - Beyond HD (1200p) - Dual CCFL redigere MINNE 4096 MB 1333 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] redigere HARDDISK 160 GB dobbel harddisk (2 x 160 GB, 7200 rpm) med fallsensor og RAID 1 (speiling) redigere GRAFIKKORT 1GB ATI® RADEON™ HD 4870 Graphics Card redigere OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/- RW Optical Drive (DVD & CD read and write) redigere PRIMÆRBATTERI 9-cellers litiumionbatteri på 85 Wh redigere Tilbehør ALIENFX-FARGE Mars Red redigere SKRIVEBORDSBAKGRUNNER Alienware 3D Wallpaper redigere AVATAR Alienware Logo redigere TIDSSONE (GMT + 01.00) Vienna, Amsterdam, Berlin, Stockholm redigere BLUETOOTH Dell Wireless 370 Bluetooth-modul - europeisk redigere TRÅDLØS TILKOBLING Dell Wireless 1510 halvt minikort (802.11n) - europeisk redigere Også inkludert i ditt system Gedis Bundle Reference N01W7x02 Order Information Alienware M17X MLK Order - Norway Shipping Documents Norwegian Documentation Dell System Media Kit Alienware Resource DVD Power Supply 240W AC Adaptor Cables Euro 2M 250V Power Cord Keyboard Internal Norwegian Qwerty Keyboard Standard Warranty 1 års begrenset garanti - henting og retur Hidden NamePlate Engraving Generic Name Plate Engraving. Om dykk vil bygge den om, må dokke gå inn på dell.com og deretter ALienware m17x så går det an å gjere nokon oppgraderinger evt degraderinger der. Mvh Thozx Lenke til kommentar
OLAf2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei, eg har tenkt å kjøpe meg en gaming bærbar pc i nærmaste framtid. Eg har ikkje mykje peiling på pc deler så det hadde vært fint med noko hjelp. Eg har tenkt å spille spill som MW2, CSS, WOW og FM. Desse spilla skal gå glatt. Mitt budsjett ligger på maks 23000 NOK. Her er en pc eg har sett på som ein verdig kandidat: Komponenter FARGEVALG Alienware M17x bærbar spill-PC - Space Black redigere PROSESSOR Intel® Core™ i7 Processor 620M(2.66GHz,4MB cache) redigere OPERATIVSYSTEM Genuine Windows® 7 Professional, 64bit, Norwegian redigere KUNDESTØTTETJENESTER 2 års service neste arbeidsdag + 2 års støtte for skader ved uhell redigere SIKKERHETSPROGRAMVARE Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse - engelsk redigere DÆKNING AF HÆNDELIGE UHELD Accidental Damage already selected in your Service Plan redigere LCD 17-inch WideUXGA 1920 x 1200 - Beyond HD (1200p) - Dual CCFL redigere MINNE 4096 MB 1333 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] redigere HARDDISK 160 GB dobbel harddisk (2 x 160 GB, 7200 rpm) med fallsensor og RAID 1 (speiling) redigere GRAFIKKORT 1GB ATI® RADEON™ HD 4870 Graphics Card redigere OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/- RW Optical Drive (DVD & CD read and write) redigere PRIMÆRBATTERI 9-cellers litiumionbatteri på 85 Wh redigere Tilbehør ALIENFX-FARGE Mars Red redigere SKRIVEBORDSBAKGRUNNER Alienware 3D Wallpaper redigere AVATAR Alienware Logo redigere TIDSSONE (GMT + 01.00) Vienna, Amsterdam, Berlin, Stockholm redigere BLUETOOTH Dell Wireless 370 Bluetooth-modul - europeisk redigere TRÅDLØS TILKOBLING Dell Wireless 1510 halvt minikort (802.11n) - europeisk redigere Også inkludert i ditt system Gedis Bundle Reference N01W7x02 Order Information Alienware M17X MLK Order - Norway Shipping Documents Norwegian Documentation Dell System Media Kit Alienware Resource DVD Power Supply 240W AC Adaptor Cables Euro 2M 250V Power Cord Keyboard Internal Norwegian Qwerty Keyboard Standard Warranty 1 års begrenset garanti - henting og retur Hidden NamePlate Engraving Generic Name Plate Engraving. Om dykk vil bygge den om, må dokke gå inn på dell.com og deretter ALienware m17x så går det an å gjere nokon oppgraderinger evt degraderinger der. Mvh Thozx trur denna pcen køyrer alt glatt. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror ikke du har bruker for W7 professional. Home Premium holder lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå